Jeg heter Dag Fredrik,og har en Honda Nsr 1998 mod. Har Rulla 21.000 km
Denne kjøpte jeg høsten 2008, ble en liten oppshining den vinteren der.Men nå kribler det i fingrene igjen etter noe og gjøre, så da blir det en stoor oppussing i vinter =)
Prosjekt - Nsr Goes Blue
Neste blir:
* Kansje Cagiva Mito Speil
* Ankelbeskyttere av plexiglass
* Effekt anlegg
Holder på med nå:
Ferdig :
* Hel lakering evnt. metalic mørke Blå (av kåpesett nr.2#)
* Lakking av ramme (svart)
* Bytting av stempel-kitt
* Øyelokk (badeyes)
* Bytte cluch wire
* DetaljLakering i svart
* Polering av eksosporter
* Høylans polering av div deler
* Bytting kjede Drev + div slitedeler
* Vindsjerm lakkert svart
* Nye Arrow Blinklys
* Lykktene koblet i sammen
* Blinklys relee 2x 23W
* Dunlop 160 Bakdekk
* Bytting av simringer og ATF 10 Olje Til Demperene
* Hvit Rimtape
* Angel eyes
* Honda Nøkkelring
* Fixsa Rød og blå pærer i speedo
* 9`er plugg
* Angel eyes
* 35 w pærer i Frontlykt
* Sveising av ramme
* Svarte kåpe skruer
* Nye Forhjuls of bakhjulslager
Trim/uplombering:
* Klippa brua til cdi/m bryter
* Carbon Reeds
* FP Anlegg
* Fp Eksosventilstyring
* Power Filter
* 14"-36"
(Irmodium plugg (Br9eix))
Slik så den ut når jeg først kjøpt den =)
Etter første "oppusing"
Oppusing Nr 2 #
Vil ha en Clean look på sykkeln, ikke for mye stesj... Så kommer til å gå i kun Svart,Mørke Metalic Blå og div Crome detaljer
PS: Skal ikke ha sykkelen helt identisk med inspirasjons bildet, skal ha mitt personlige preg på den!
Inspirasjon:
Grunnet lakken og dekaler på org kåpesettet er så og si strøkent, valgte jeg å kjøpe et nytt kåpesett. Fikk det såpass billig at jeg hadde ingen ting å tape, dette ga jeg 1200,- For
Nå er det en god del som er gjort, Lagt på glassfiber der det var sprekker og div, sparkla litt og pussa =)
Har fixa lykthuset, dette var MYE jobb, 3-4 Dager arbeid, men er morro når man ser resultatet, bare slenger ut noen bilder fra det =)
Her har vi noen bilder fra Ribbing av sykkelen,er i grunn fort gjort når man kommer i siget =) Mange faser jeg har glemt og ta bilder av menmen.
Så kan jeg jo legge ut noen bilder av Hulan min da

Skal Forkalere litt bedre det jeg gjør når det kommer videre updates, ble litt mye å ta igjen nå. Men skal prøve å utdype det litt mer =)
Vis noen har lyst til å se det tidligere "prosjektet" mitt av Nsr`n, har jeg en link her =)
http://lett-mc.no/index.php?showtopic=159
Alltid morro med comensts, også konstruktivt =) bare å kome med ideèr, for å kunne se det fra noen andres synspunkter
More to Cum!

, men var det ikke vanskelig å få det til hvordan gjorde du det??

) Hør hatt mange alu. deler til sveising der, de tar 100 kr timen, og det her tar vel 5 min for de =)