Vet ikke helt hvor denne posten passer..
Men hvor får jeg tak i deler i Bergen til RS125? Trenger speil, plugg, etc småting
Hørte det var en moped/lett mc butikk ved haukeland
Deler i Bergen
Re: Deler i Bergen
IKKE gå til mc-marine! udugelige!bestilte en speedowire for et halt år siden! kom der for 1måned siden og sporte om den ikke kom snart, å då så de at de ikke var komt enda så han måtte bestille pånytt!forbanna drittsjappe!eneste de har er olje då:)
jeg endte faktisk opp med å dra til mc marine. håper jeg får speila mine snart da! Oljen fikk jeg med en gang 
Men hørte at det er en som driver mest med lett sykkler og mopeder i nærheten av haukeland.. kan hende det ikke stemmer da..

Men hørte at det er en som driver mest med lett sykkler og mopeder i nærheten av haukeland.. kan hende det ikke stemmer da..
We Built This City!
-
crazyclomp
- Bronze
- Sted: Hordaland, Bergen, Midtun
- Kontakt:
Det er kun en Aprilia forhandler i Bergen, og det er Mc-Marine, så om du skal gå til en som duger så må jeg skuffe deg og si at det ikke er noen Apriliaforhandlere i Bergen 
Bestill fra nettet! PJME eller Oem
Bestill fra nettet! PJME eller Oem
Nå: Aprilia RS 125 FP 04 <3
X sykler: 2 stk Starway cl125, Honda NSR 125 og Ligier mopedbil, Benelli K2, KAwasaki Eliminator 125 (stjelt)
X sykler: 2 stk Starway cl125, Honda NSR 125 og Ligier mopedbil, Benelli K2, KAwasaki Eliminator 125 (stjelt)