Var og kjøpte en 05 Rs 50 idag. Det viser seg når jeg kjørte den att den ikke tenner når jeg vrir om nøkkelen, selvom det er fult batteri. Når den blir trilla igang fungerer alt uten att alle varsel lampene som fri lampa osv. Stopper den med nøkkelen og setter i nøkkelen og vrir om og ingen ting skjer? Ingen tegn til att den får strøm elns?
Mulig dette er coilen??
Takk for all hjelp og støtte!
Teningsproblem??
Teningsproblem??
-Aprilia Rs 1998 FP
-Cagiva Mito (X)
-2x pocket bike
-Cagiva Mito (X)
-2x pocket bike
Re: Teningsproblem??
Om ikke, så er det mest sannsynlig releet under setet ( Ute på v-siden med plastdelen ) som har en ledning som er korrodert. Veldig vanlig problem. Men det kan også være selve tenningslåsen, Skru av og åpne der de ledningene går inn til tenningslåsen. Mener det er fire ledninger. En oransje, svart, grønn og rød.
De pleier som regel å være røket på loddingene, spesielt på Rs50. Jeg hadde ikke det problemet med Tuonoen, men på 3 kamerater sin Rs50 var det en feil. Samme med den jeg kjøpte etterhvert.
Kan være verdt å sjekke
De pleier som regel å være røket på loddingene, spesielt på Rs50. Jeg hadde ikke det problemet med Tuonoen, men på 3 kamerater sin Rs50 var det en feil. Samme med den jeg kjøpte etterhvert.
Kan være verdt å sjekke

We Built This City!
Takk for svar! Jeg skal få undersøkt det.
Nei ingen av de lampene under speedoen virker, Ikke tempen heller av en grund?
Nei ingen av de lampene under speedoen virker, Ikke tempen heller av en grund?
-Aprilia Rs 1998 FP
-Cagiva Mito (X)
-2x pocket bike
-Cagiva Mito (X)
-2x pocket bike
Da er det en ledning som sitter under tenningslåsen som har ryki.
Aprilia Rs 50 <3
Er det ikke tre ledninger der? Som går ifra selve tenningen og til under tanken der?
-Aprilia Rs 1998 FP
-Cagiva Mito (X)
-2x pocket bike
-Cagiva Mito (X)
-2x pocket bike