Skal fortelle litt om sykkelen min.
Kjøpte den av en godt voksen kar som pusset og gnikket på den. Fikk med et lass av deler , da han hadde byttet ting i tilfelle de skulle ryke en dag.
For å toppe det, fikk jeg den 40 000 under markedspris. Du kan godt si jeg var stor fornøyd.Når jeg fikk den hjem og fikk sett litt på den, begynte jeg å misslike sykkelen. Styggere front hadde jeg egentlig aldri sett. Bortsett fra fronten var alt helt perfekt. Jeg digga hekken og den hysteriske motoren. Jeg tok en gd langtur til tyskland for å se moto gp løpet i sommer. Når jeg kom hjem, hadde jeg allerede bestemt meg for at dette var en sykkel jeg trivdes på. Jeg ville ha denne noen år, så derfor måtte fronten forandres.
Egentlig måtte mye forandres, da farge komboen gjorde at den så unødvendig gammel ut.Jeg lakkerte den svart med candy røde pulverlakkerte felger. Fult pro-bolt kit med alt av tilbehør i machende rødt som felgene.
Når det gjelder fronten, så skar jeg ut en stor bit rundt lykta og putta inn en bit fra en 2008 mod R1. Etter ,mye glassfiber,sparkel, kaffe,røyk, gråting,fortvilese,polykarbonat, grunning, lakk og 40 arbeids timer var den ferdig.
Jeg bestilte prossjektor lykter med angel eyes fra ebya og monterte et hid kit i disse.
Etter bildene er tatt har det kommet litt mer snacks på den og mer er i bestilling. Som harris grips, crg shorty hendler osv.
Jeg legger ut bilder fra begynnelse til slutt
Håper dere liker den..Olav