tror aldrig jeg har blitt anmeldt jeg heller, bare trua med det. en gang da jeg pissa på bilen til naboen av en som hadde fest. (trodde han hadde ringt purken får å stoppe festen)
en annen gang etter jeg hadde vært på fest og drikki langt mere en jeg skulle gjordt, blant annet 16 øl, en gløgg flaske med 96 og diversje annet. det var snø ute og jeg skulle hjem, men jeg hadde gått feil vei hjem og våkna opp i en fremmeds gang. jeg våknet heldighvis opp kl 6 om morran, så rundt meg, der hadde jeg jo alldrig vært før :S så ser jeg at det var 2 sko som sto samlet som det var en av hver av, tok dem på meg og tusla hjemover

men hadde seg sånn at jeg hadde glemt frakken til en kammerat, de som bodde der hadde funnet en lapp i lomma som det stod nummeret hans på osv

så ejg måtte opp og hente og beklage meg osv. han prata om og annmelde meg for innbrudd og sånn men han sa han skulle droppe det og ba meg heller holde meg til kun øl

når det gjelder polti og mc så har det vert 3 ganger det har vært noe
1 gang: jeg ligger og cruiser nedover en lang slak bakke sitter på tanken uten hender osv. så kommer det en grise stygg småstylet grønn civic forbi meg, klarer ikke og bli forbikjørt så jeg gasser jo på. passerer en bensinstasjon ser jeg at det er en fyr som kaster fra seg pølsa og hopper in i bilen

jeg kjører det jeg har og gjemmer meg nede ved vannet. setter fra emg sykkelen og venter litt. tok ikke lang tid før den mørke audien kjører sakte forbi der jeg sitter og kjører vidre

2 gang: vi står en gjeng i en busslomme, det kommer en purkebil sakte forbi og snur. alle starter opp og begynenr og kjøre, jeg og. borti en rundkjøring ser vi en bil til og sprer oss. purken her liker og gå etter den som kjører fortest så det endte jo med at den andre kunne slappe av, og jeg hadde 2 biler etter meg

kjører i 100 på en småvei midt på natta med fartshumpler. og kommer meg et stykke unna og kjører in i en bakgård til et mc verksted. en kammerat er i ommrådet og ser de 2 bilene igjen i en dritt fart rett forbi verkstedet

slappa av litt og kjørte hjem igjen.
3 gang: jeg og en kammerat hadde vert i byen og handla øl og annen drikke til masse folk, og han spurte om hvor bra sykkelen gikk etter vi kom ut av butikken

svarte han ikke, men viste han isteden på vei hjem. var mørkt så jeg så ikke at vi passerte en poltibil i 140 i 70sona, u-sving på han men i det han nærma seg så svingte vi at og kjørte in til der det var fest. hu bodde litt vansklig til så sykkelen bak huset så gikk det fint igjen

de 3 gangene skjedde på under en uke

aldrig hatt dem etter meg bortsjett fra det :S