Kan jo prøve å vifte med en femtilapp og viss de beskylder meg for trim
Db
Db
Aprilia RS99, soon gone.
-
morten_kjar
- Småproff
- Sted: Tønsberg
har aldri sett eller blitt stoppa noen gang av staten vegvesen jeg!! aldri hørt om noen med 125 ccm heller som har blitt tatt av dem heller!! å en del jeg kjenner har blitt tatt i kontroll for råkjøring eller bare for å sjekke vongkort å førekort å politiet har aldri sendt dem inn på kontroll!! tror det greiene der er litt oppskrytt!!!
mange politi folk som er ordentlige å greie! men vi må huske det at det er vi som bryter loven for det meste å de prøver baere å gjøre jobben sin =)
mange politi folk som er ordentlige å greie! men vi må huske det at det er vi som bryter loven for det meste å de prøver baere å gjøre jobben sin =)
-
Lartreig
-
sondre2111
- Nysgjerrigper
- Sted: jevnaker stede gud glemte
Re: Db
har hørt at politiet kan ta deg på Co måling 

- KneeDragger
- Gold
- Sted: Asker
Re: Db
Nesten litt artig at dere som er litt nyere på forumet greier og finne de merkligste glemte trådene
Politiet kan ikke ta deg får høy Co nei, så miljøbevisste er ikke Norge blitt enda
Høy Co kan være resultat av feil blanding mellom bensin og luft, dårlige tenningsdeler og gammel olje kan også gi deg feil Co.
Så skjønner ikke helt hva politiet skulle tatt deg for på en Co Måling.. Vis ikke politiet har startet med og gi deg bot for og kjøre med gammel olje da
Velkommen til forumet btw 
Politiet kan ikke ta deg får høy Co nei, så miljøbevisste er ikke Norge blitt enda
Høy Co kan være resultat av feil blanding mellom bensin og luft, dårlige tenningsdeler og gammel olje kan også gi deg feil Co.
Så skjønner ikke helt hva politiet skulle tatt deg for på en Co Måling.. Vis ikke politiet har startet med og gi deg bot for og kjøre med gammel olje da
Aprilia rs125 - 06mod - Black Edition