og det er bare noe av det kuleste jeg noensinne har sett... Denne har BREMS(!) og en 40 kubikks TOTAKTSMOTOR med en toppfart på visstnok 28 km/t! Og dette til en pris rundt 2200-2500 kr. For en fantastisk flott idé, og hvilket utsøkt produkt!
Jeg ble klar til å bestille med en gang, men så kom jeg på at jeg bor i norge, hvor ting som er gøy ikke er lov.
http://cgi.ebay.com/Speed-go-speedgo-la ... 334e3c269b
Hvor stor er sjansen for at purken tar meg hvis de ser meg på en sånn? Og hva vil skje? Blir vel bare en typisk snakke seg ut av sak regner jeg med. Noen som har hørt om folk som har fått bot for å kjøre goped?
Og er det noen som har noen innvendinger om hvorfor jeg ikke bør kjøpe denne? Greit nok, det er 30 dagers garanti. Men hva kan gå feil? Hvis den lille motoren skjærer seg eller noe så kan jeg bare levere den til en typisk motorsag-fikser el.l. og få den fikset. Resten er jo bare sveising eller bytting av slitedeler som man kan få tak i. Noen tanker?
Det alene at den har brems gjør den jo veldig attraktiv. Når den i tillegg har motor så bare må jeg ha den!