Noen spørsmål
Noen spørsmål
hei har noen spørsmål ,
har hørt at det er lurt å koke forgassern for å få den helt rein? er dette fakta eller?:P
har også planer om å senke styrekrona litt , hvor mange mm (vist noen hær har gjort det ) blir best og hvordan blir kjøre egenskapene?
har hørt at det er lurt å koke forgassern for å få den helt rein? er dette fakta eller?:P
har også planer om å senke styrekrona litt , hvor mange mm (vist noen hær har gjort det ) blir best og hvordan blir kjøre egenskapene?
Re: Noen spørsmål
hvi du skrur den fra hverandre og legger den i bensin så blir den vell også rein. har forresten aldri hørt om noen som har kokt forgasseren sin før får å få den rein , men det er fullt mulig det funker 

rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
Er nok slitsomt å få den HELT tørr igjen!kan ikke ha vann i forgasseren vettu!
Du kan ikke senke styrekrona litt, men gaflene stikker litt opp fra styrekrona pga du stiller på gaflene så kan du ta de litt lenger opp 
-Aprilia Rs 1998 FP
-Cagiva Mito (X)
-2x pocket bike
-Cagiva Mito (X)
-2x pocket bike
kan jo bare la den ligge å tørke i et døgn da blir den nokk tørr igjen 
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
hvis du bruker bremserens får du den rein 
Powered by:
-Husqvarna Cr
-Daelim Roadwin
++
-Husqvarna Cr
-Daelim Roadwin
++
Bremse rens?hvordan funker det da?
Det er et middel på boks.
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

Bedre en å koke den? en fyr sa at det var best å bare ta å demontere den helt å koke den i vann for å få ut alt av skit osv 
unødvendig vil jeg påstå
Aprilia RS250 1998mod.

Men da blir værtfall alt rent?:O
Det blir rent NOK, men siden du har så lyst så kan du jo gjøre det.
Aprilia RS250 1998mod.

kjøp deg en flaske med bremse rens på din nærmeste bil rekvisitta butikk!!! det er det beste! får du vannperler i forgasseren så kan det gi masse rare problemer
audi 90 quattro 2.3l .
Dere? Det er faktisk noe som heter forgasserrens!
Tror navnet sier det meste

Tror navnet sier det meste

Arrow-exhaust, Rave 1, Pipercross Filter, Vforce 3, Luftplomberinga tatt, Iriduim IX!
Rens den bare med bensin elns. Med mindre sykkelen din har vært begravd i jord da..
-Aprilia Rs 1998 FP
-Cagiva Mito (X)
-2x pocket bike
-Cagiva Mito (X)
-2x pocket bike
Har nåkk Ikke vært begravd på noen måte
Skal ta og kjøpe En flaske med Bremse rens . Men Noen som har svar på det dær med demperne angående senkinga?
Skal ta og kjøpe En flaske med Bremse rens . Men Noen som har svar på det dær med demperne angående senkinga?Re: Noen spørsmål
Audi 80 93 mod. turbo prosjekt
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
Hei du. Nå bør du tenke deg om 2 ganger. Det er masse bitte små pakninger og oringer rundt om i gasseren. De tåler ikke å kokes. de liker heller ikke bremserens og iallefall ikke bensin. Får du bensin på en oring som ikke er montert blir den ganske mye større og vil ikke passe etterpå. Anbefaler at du gjør den ren med forgasser rens og trykkluft. Brukt sånne små børster for å gjøre rent dysene og småhullene. Håper du vet hva du holder på med når du tar på deg en sån jobb. mye som skal stilles inn og tunes etterpå.