Heter da André og kommer fra Myrvoll på Oppegård. Går andreåret på Ås VGS, Kjøretøy. Har hatt lappen siden tidlig i Juli og kjørt ca. 3000 km med RS'en siden da. Det er en 2007-modell, white edition. Denne sykkelen har tilbakelagt akuratt litt over 7000 km, og "aldri" vært i bakken. Forrige eier støtteveltet den en gang, men skifet alle deler som hadde minste antydning til skade.
Sykkelen er utstyrt med FullPower eksos-anlegg, Rave1-eksosventil, Vforce 3 reed-ventilsystem, 6000K 35w Xenon-lys med matchede parklyspærerm, PiperX innleggsfilter (er enig i at powerfilter er hakket råere, men jeg bruker sykkelen som transportmiddel og må dessverre bruke den i regnværet), Iridium-plugg, modifisert innsugsboks og litt dekor og stæsj samt Metzeler Sportec M3-dekk og Rimtape + dekkpenn. Har også modifisert skiltopphenget litt og bytta skiltlyspæra med en Led-pære.
Målet med sykkelen er å få den så gjennomført som mulig og få "look"-faktoren at folk snur seg så fort at nakken kommer ut av ledd, men samtidig som den går fort.
Sekundermålet vil vel være å vinne Showcasen 2010

Aprilia RS 125 2007 White!
Diverse ønsker:
Karbonfiber. Jeg elsker karbonfiber, og hadde jeg hatt råd og tid skulle dette vært en full-karbons RS!
Alarm. Når man har brukt over 100 timer på å gjøre sykkelen perfekt vil man helst ikke at sykkelen skal blir stjålet eller vandalisert av en som ikke er klar over hvor mye tid og penger jeg har lagt ned i denne sykkelen!
Rearsets. Hadde ikke sagt nei til ett av Woodcraft-settene!
Polini 154-sylinder.
07> Race-CDI. Har hørt rykter om at den skal komme.
Pipercross Performance Cone-filter.
Diverse gamle bilder av sykkelen.
Se på side 6 og 7 for å se hvordan den er nå!
Her står sykkelen min hos MC-Oslo før vi kjøpte den

Sykkelen nypolert en kveld i sommer en gang

Min RS og en kompis sin X-Race en dag man savner nå for tiden.

Sykkelen sett bakfra. (Ja, jeg vet at skiltopphenget er bitch :P)

Sykkelen er strippet ned for høstrengjøring og montering av FP-anlegget

Innsugsboksen med to åpne hull og ingen lydisolasjon

Update 19.11.09
Full Power-eksosanlegg er blitt montert og sykkelen er halvveis ferdig utvending. Satte på tanken og startet sykkelen, og ble rå grom lyd og faktisk veldig bra gassrespons! Har ikke dyset den om ennå så har ikke tatt den med ut eller kjørt noe høyt turtall. Tenker på 150 dyse. Er dette sånn omtrent riktig til oppsettet mitt? Fikk ikke tatt noen bilder, var for opptatt med å skru. :P
Alle videre oppdateringer kommer utover i tråden og ikke på forsiden!

Dette er den nyeste ramma til kart-produsenten Gillard og har allerede fått flere topplasseringer i VM, EM og WSK. Karten er utstyrt med en Yamaha KT-100 motor, som etter navnet kan romme 100cc. Dette er antagelig den mest utrolig simple totaktsmotoren du noen gang vil, se. Luftkjølt, så ingen vannpumpe der. Svinghjulet sitter rett på veiva, som lager spenning til spolen som kun har to ledninger. Én til jording, og én til pluggen. Drevet sitter rett på veiva på den andre siden. Er ingen clutch, verken med gir eller sluring, så hvis du stopper, så stopper du

ser ikke ut til å koste så alt for mye heller