Hvis jeg skulle kjøpt 125 igjen hadde jeg klart valgt RS 125 igjen! jeg personlig mener at dette er den beste lettmotorsykkelen man kan få.
hvis man sammenligner RS med andre 125, så ser man med en gang at 125 har mye mer gjennomførte og bedre deler enn mange av de andre, den oser kvalitet i forhold til de andre. for det første så ser rs veldig godt ut + at den går utrolig bra og! hvis den ikke er trimmet, så går den helt "greit", men setter man på litt trim, så har du en sykkel som svært få andre kan måle seg med. jeg har ikke kjørt andre 125'er enn RS og nsr(på kjøretimene), men vil tørre å påstå at RS er den sykkelen med best kjøreegenskaper, og hvem 125 er det som vinner de fleste tester? rs..
har hørt mange som sier at man må regne mye skruing dersom man kjøper rs, men dette er noe jeg vil si er bare tull, jeg hadde så å si ingen problemer det 1,5 året jeg hadde min. så lenge man passer på olje og gir den litt omsorg så holder den like bra som andre.
altså hvis han broren din er en gutt som ikke er glad i fart og spenning, og liker yzf, så er det nok en gunstig sykkel for han, men er man ute etter en sykkel med litt sprut i, så velger man helt klart en totakter, hvor mitt valg ville falt på rs. her har du kjøreglede + mye trimmuligheter hvis man ønsker det! trenger ikke trimme mye for å merke merkbar forbedring. pluss at den er lett å skru på, og du har dette forumet her, som kan hjelpe deg med så å si alt på sykkelen;) er utrolig mange dyktige her inne!
så lykke til med valget, håper han går for RS