Siklet lenge etter NSR for noen år sia, før jeg så en Aprilia på bilde for første gang. Glemte NSR øyeblikkelig, og gikk å tenkte på å kjøpe meg en Aprilia. Etter år med jobbing hadde jeg penga, så tok meg en tur på motorcenteret drammen å kikket. Der stod den siste 04 Diablo modellen de hadde på lager, jeg falt for den øyeblikkelig og kjøpte den. FIkk gratis vinterlagring over vintern, og fikk den regga på våren 05. Kjørte endel øvekjøring og uten lappen den sesongen og fikk lappen 9. mai 06.
Kjørte halvannen månede med lappen med org sykkel, før jeg merket at dette ble for tamt... Bestilte FP potte, tok alle plomber og kjøpte meg en Rave1 ventil. Ble med en gang litt mer futt i sakene og hadde det moro med sykkern ut hele året og byttet litt på fra 14-17 fordrev. Hadde ingen som helst problemer med sykkelen, og den stod å koste seg i garasjen hele vinteren, helt naken med kåper og alt mulig polert og vasket og pakket inn.
I løpet av vintern anskaffet jeg meg en 34mm Dellorto gasser, 34mm innsug, Carbon Go-kart reed og bytta til meg en Jolly potte mot FP anlegget. Monterte dette, og fikk litt bakoversveis. Sykkern gikk så det gvein, noe den gjør fortsatt, enda jeg har blitt litt mer vant til effekten nå!
Har satt på endel carbonstyling og andre småtterier, og sykkern er ganske strøken. Har aldri vært i bakken eller lignende og har seff vært vasket og polert oftere enn jeg tør å innrømme!
Prøvde å sette opp en liten liste over hva jeg har montert på sykkelen, her:
Carbon speedometerplate
Carbon styrekronedeksel
Carbon bakskjerm
Carbon ankelbeskyttere
Sotet vindskjerm
Carbon tankpad
Carbon tanklokkcover
Carbon kjedebeskytter
FP svanehals (Ble byttet til Jolly)
16 tenners fordrev
15 tenners fordrev
39 tenners bakdrev
Dellorto 34mm VHSB
34mm Innsug
Go-Kart Reedventil
Jolly Moto Effektanlegg
Fikk vel nettopp nytt kjede også
Men nok prat, bilder!
Det var litt diverse bilder, de er ikke heeelt nye, men hvis noen har lyst til å se flere bilder etterhvert så kan jeg gjerne legge inn flere!

Mitsubishi Eclipse GS '97