Hei, lurer på hvordan dyse jeg bør starte med på det oppsettet jeg har på rs'en min:
Har: Jolly moto eff anlegg, El ventil, 34 gasser, Vforce3 reedventiler, Polini 160 sylinder, R clutch, og Green filter. C4 lagre også, men det har vell lite å si!
180 kanskje?
Dyse valg Polini 160 ccm?
Dyse valg Polini 160 ccm?
Husqvarna WR 125 SM
Fulleffekt, fullt pro circuit anlegg, boyesen radvalve. Wave skiver, Excel felger,osv.
Any Priller som stiller opp til dragg? =)
Fulleffekt, fullt pro circuit anlegg, boyesen radvalve. Wave skiver, Excel felger,osv.
En ting er sikkert, og det er at den kommer til å SLUKE bensin. HAr nå lest den, men hvorfor skal man bruke 20 mere i dyse størrelse bare pga Reedventiler, og filter?
Husqvarna WR 125 SM
- Magnus
- Vaktmester
- MC: RS250 banesykkel en dag?
- Sted: UMB
- Kontakt:
Du trenger ikke mer bensin med mykere reedventiler. Med et trimfilter får du mer luft enn du gjør med originalfilteret, noe som er veldig bra, men da trenger du også mer bensin.
Hvor i landet bor du hen?
Trimmeguiden suger uansett, det er bare grove overslag/anbefalinger. Bor du på vestlandet må du ha høyere dyse enn på østlandet.
Hvor i landet bor du hen?
Trimmeguiden suger uansett, det er bare grove overslag/anbefalinger. Bor du på vestlandet må du ha høyere dyse enn på østlandet.
- oppdatert mars 2009