Kjøpe ny sykkel?
Kjøpe ny sykkel?
Hallois
Har tenkt på å kjøpe meg aprilia nå. Har sett litt på den som ligger på autodb til 28k Chesterfield 1997. Vil selfølgelig aldrig gi den prisen for den, Men eg det noe jeg skal tenke spesielt på når jeg kjøper. Har hørt en del dumme ting om sykkelen.......... 
- Aprilia RS125 (154)
Re: Kjøpe ny sykkel?
Hei.
Hvor langt er den kjørt da? Er den helt strøken både ut og inn så tror jeg at jeg hadde vært villig til å gi rundt 25 000kr. Men om den feiler mye, har mye skjønnhetsfeil osv. så hadde jeg aldri gitt 28 000kr for en 13 år gammel sykkel.
Hvor langt er den kjørt da? Er den helt strøken både ut og inn så tror jeg at jeg hadde vært villig til å gi rundt 25 000kr. Men om den feiler mye, har mye skjønnhetsfeil osv. så hadde jeg aldri gitt 28 000kr for en 13 år gammel sykkel.
Her skal det stå noe fornuftig.
Om den er strøken har den vært litt. De holder seg bra i pris i forhold til de nye!
Suzuki rmz 450
Takker for svar, på bildene ser den helt strøken å fin ut, Er jo polini kit og rave å alt det der på den, Har egentlig fått den for 25, burde jeg gå lenger ned i pris?
- Aprilia RS125 (154)
tror det er flere her på forumet som har eid den. Tror den er veldig bra vedlikeholdt.
Suzuki rmz 450
Da hadde jeg aldri gitt 25 000kr for den!
Hadde heller sparet 3 000kr til og kjøpt denne; , hvis det ikke var den det var snakk om da?
Hadde heller sparet 3 000kr til og kjøpt denne; , hvis det ikke var den det var snakk om da?
Sist redigert av Anton den 21 feb 2010, 14:59, redigert 1 gang totalt.
Den e jo rå lekker, Men hørte noe greier med at en kompis av Rune (tror jeg) Her på forumet hadde kjøpt den for 27k å bytte den tilbake etter en uke fordi den var ukomfortabel eller noe sånt,, 
- Aprilia RS125 (154)
Da vil jeg tro at det er et bra kjøp! Den ser jo utrolig strøken ut.
Ellers tror jeg at jeg hadde gått for denne;
Ellers tror jeg at jeg hadde gått for denne;

Hvis det var den Chesterfield sykkelen så ser den værtfall utrolig strøken ut utvendig, men vil anbefale deg å reise å ta en titt på den først hvertfall, finne ut hva som feiler den og lignende. 

Ja, kan vel egentlig si meg enig der.
Enten RS 125 2006-2007, Biaggi 2010 modellene eller 95-98 modellene! 
Enten RS 125 2006-2007, Biaggi 2010 modellene eller 95-98 modellene! Her skal det stå noe fornuftig.
- Aprilia RS125 (154)
Kanskje du vil lese gjennom denne da?
Du får jo ikke bruk for original delene hvis politiet skal teste sykkelen? Du klarer jo ikke sette på originaldelene mens politiet står og snakker med deg.
Men blir du sendt til visning så er det greit å ha originaldeler. 
Du får jo ikke bruk for original delene hvis politiet skal teste sykkelen? Du klarer jo ikke sette på originaldelene mens politiet står og snakker med deg.

Den ser veldig fin ut utvendig ja
Jeg og kompisen min ble helt blendet av alt stasjet så vi såg ikke alle feilene med den. Men ba han kompisen min om å komme med et svar her.
Jeg og kompisen min ble helt blendet av alt stasjet så vi såg ikke alle feilene med den. Men ba han kompisen min om å komme med et svar her.Aprilia rs 125 2008. Gianelli anlegg, Rave 1, Dellorto 34.
- Aprilia RS125 (154)
-
Kenneth0594
- Nysgjerrigper
- Sted: Knarvik, Hordaland
Hei.
ikke for å si noe nagativt om denne sykkelen, men den er langt fra strøken
Jeg kjøpte den i oktober 09 fordi jeg var veldig sugen på ein 97-98 mod rs.
Men det var så og si en feil som jeg ikkje ville gjort i dag, jeg var for opptatt av utsene og bling bling og såg derfor forlite på det mekaniske.
Og derfor leverte jeg den tilbake ein uke etter at jeg kjøpte den.
Du må gjerne gå og se på den men jeg ville ikke gidd mer en 20 000,- maks
jeg råder deg til å styre unna den dere,det er mitt råd (men så er jeg pirkette og vil ha alt strøkendt.)
ikke for å si noe nagativt om denne sykkelen, men den er langt fra strøken
Jeg kjøpte den i oktober 09 fordi jeg var veldig sugen på ein 97-98 mod rs.
Men det var så og si en feil som jeg ikkje ville gjort i dag, jeg var for opptatt av utsene og bling bling og såg derfor forlite på det mekaniske.
Og derfor leverte jeg den tilbake ein uke etter at jeg kjøpte den.
Du må gjerne gå og se på den men jeg ville ikke gidd mer en 20 000,- maks
jeg råder deg til å styre unna den dere,det er mitt råd (men så er jeg pirkette og vil ha alt strøkendt.)
Honda crf 250R
- Aprilia RS125 (154)
-
Kenneth0594
- Nysgjerrigper
Motoren var lettstarta og gjekk reint, det einaste som eg reagerte på var at fordrevet var festa med strips istedenfor segering, og at tennene på drivakslingen som fordrevet er låst i var sletne og resulterte til at det var slark fram og tilbake på drevet.(når dette ryker så får ikke fordrevet feste i akslingen). Akslingen kostet 1000-2000 kr og arbeid hos merke verksted kom på ca 10 000,- totalt. men vis du er flink til å sku som vet hva du holder på med så blir det billigere. kunne ikke finne noe oljesvette eller såndt rundt motoen.
Vil si at motoren er i ok stand.
Vil si at motoren er i ok stand.
Honda crf 250R
-
Kenneth0594
- Nysgjerrigper
Vil anbefale deg og kontakte en Aprilia forhandler som kan si hva ein 97-98 mod ligger på i pris. du kan sei feil og mangler og kalkuler ut i fra det.
Honda crf 250R
Helt unødvendig. Er jo bare å se på nette og se hva de ligger på. Er bare å by det du mener er rett pris.
Suzuki rmz 450
Jeg må si at jeg ikke vil lage noe dårlig skygge over sykkelen eller fraråde deg å kjøpe den. Men en kjøper bør alltid være klar over "feilene" med sykkelen derfor sier jeg hva jeg vet om den.
Her er litt ti l å se etter.
Bobler i lakken, fremme.
Aksling til fremdrevet er ganske nedslitt.
Rot i det elektriske.
Mye slark i hendler, fothvilere
knekt bakskjerm, begge 2 som følger med.
Potten er stripset fast, lyddemper sitter litt løst sikkert skjedd pga svanen er dårlig festet.
No har du hvertfall noe å se etter hvis du skal se på den. Kan godt hende du blir fornøyd da jeg og kenneth er vant til at alt er 100% på stell, og vi er kansje litt for pirkete.
Men sykkelen skal ha en ting. Den er veldig fin !
Her er litt ti l å se etter.
Bobler i lakken, fremme.
Aksling til fremdrevet er ganske nedslitt.
Rot i det elektriske.
Mye slark i hendler, fothvilere
knekt bakskjerm, begge 2 som følger med.
Potten er stripset fast, lyddemper sitter litt løst sikkert skjedd pga svanen er dårlig festet.
No har du hvertfall noe å se etter hvis du skal se på den. Kan godt hende du blir fornøyd da jeg og kenneth er vant til at alt er 100% på stell, og vi er kansje litt for pirkete.
Men sykkelen skal ha en ting. Den er veldig fin !
Aprilia rs 125 2008. Gianelli anlegg, Rave 1, Dellorto 34.
- Aprilia RS125 (154)
Slik er det bare. Unødvendig.
Du godtok vel noe slikt når du registrerte deg og
Kan vel sende en Pm til moderator/admin om du lurer på noe.
Du godtok vel noe slikt når du registrerte deg og
Kan vel sende en Pm til moderator/admin om du lurer på noe.We Built This City!
Er slik fordi forumet skal holde en viss orden. Er unødvendig og quote innlegget over fordi meldingen du skriver kan ikke være til noen andre.
Skal vel være slark i hendlene? Slik at de er litt bevegelige?[/quote]
ja, men ikke 3-5 cm opp og ned. Mente ikke inn og ut. Men du får ikke den følelsen du får når du kjører en relativt ny sykkel der alt er tigth og fint.
Skal vel være slark i hendlene? Slik at de er litt bevegelige?[/quote]
ja, men ikke 3-5 cm opp og ned. Mente ikke inn og ut. Men du får ikke den følelsen du får når du kjører en relativt ny sykkel der alt er tigth og fint.
Aprilia rs 125 2008. Gianelli anlegg, Rave 1, Dellorto 34.
Ta dette i en annen tråd ooso!
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

var noen kompisser som kødda nå også! sorrysorrysorry!
- Aprilia Rs 125 07 mod.
Jeg kjøpte en veldig strøken RS 125 97`modell fra forhandler i fjor som jeg selfølgelig klarte å kræsje :P.
Den betalte jeg 16.000 ,- for. Og den var veldig strøken!.. Mer enn 20.000 ville ikke jeg ha gitt.
Den betalte jeg 16.000 ,- for. Og den var veldig strøken!.. Mer enn 20.000 ville ikke jeg ha gitt.
Nåværende:
BMW 316i Coupe 1994 mod M-Tech
Yamaha FZR600R
Ex:
Aprilia RS125 `01 modell
Aprilia RS125 `97 modell (R.I.P)
Derbi GPR 50
Motorhispania RX50 Aprilia Edition (R.I.P)
BMW 316i Coupe 1994 mod M-Tech
Yamaha FZR600R
Ex:
Aprilia RS125 `01 modell
Aprilia RS125 `97 modell (R.I.P)
Derbi GPR 50
Motorhispania RX50 Aprilia Edition (R.I.P)