Tok MC sesongen for tidlig for en drøy uke siden og havnet sidelengs, så nå må jeg lakkere om høyre kåpe.
Så jeg har et par spørsmål om styling, mekanisk og priser.
- Jeg kjøpte sykkelen min for et år siden nå og jeg ble fortalt at den ikke var trimmet, men nå har jeg andre tanker siden den har en helt sinnsyk akselerasjon.
Det som er med denne akselerasjonen er at når turtallet når sånn cirka 7-8 så stopper den der og hører sykkelen dirrer og sliter seg over det hakket, og når den er kommet over så begynner djevelen i sykkelen min og løpe for livet og da går sykkelen sinnsykt fort. Men denne "turtalsperra" er utrolig irriterende når jeg skal komme meg oppover bakker, jeg må ned i lave gir for å klare meg ellers står sykkelen og dirrer og kommer seg ikke høyere på turtallet.
Jeg har skiftet tennplugg, da jeg ble fortalt at det kunne hjelpe. Og jeg skal rense forgasseren for å se om det hjelper. Men lurer på om dere har noe alternative løsninger? Er det noe trimpotte eller noe slikt som forårsaker dette ?
- Da jeg veltet med min sykkel så ble kåpa ripet opp, og jeg må lakkere hele kåpa. Så da vil jeg gjerne få på et nytt klistremerke som sier "RACING", noen som vet hvor man kan få tak i slike og hva koster de?
- Jeg har et svakt nærlys som må bli ordnet med. Så jeg lurer på hva slags pære er det jeg må ha som gjør at lyset blir bedre? Eller burde jeg vurdere xenon lys? I så fall, er xenon lette å montere?
Jeg har også kjøpt inn angel eyes, er det lov å ha slike på lett motorsykkel? Jeg har hørt at det ikke er det, så jeg burde vel koble disse på parklys?
- Pæra i turtallet mitt har tatt ferie, så jeg lurer på hvordan jeg bytter den? Virket litt komplisert å komme inn i labryinten der

Jeg har en Aprilia RS 125cc 2001 modell foresten.