Motor dør etter vert..
Re: Motor dør etter vert..
Det kan være noen slanger som har kommet i klem muligens.. Hadde litt samme problemet i stad, åpnet tanken, og da gikk den som den skulle 

Arrow-exhaust, Rave 1, Pipercross Filter, Vforce 3, Luftplomberinga tatt, Iriduim IX!
Ahh, det hørtes ikke så dumt ut, har plukket av alle kåpene pga lakkering, og kanskje noe er kommet i klem nå som jeg har satt på alt igjen
Skal se etter imorgen! Trøtt nå ;p
Skal se etter imorgen! Trøtt nå ;p

-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
høres veldig ut som falsk luft
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
*delete...* :P
Sist redigert av darkhaxer den 01 apr 2010, 01:01, redigert 1 gang totalt.

-
crazyclomp
- Bronze
- Sted: Hordaland, Bergen, Midtun
- Kontakt:
JEg hadde samme problemet en gang, med en sykkel jeg skulle selge. Fyllte bensin og sjekket at alt såg greit ut under tanker før overleveringen.
Skulle kjøre til han som sku kjøpe den, og kom ikke lengre enn 200m, så stoppet den, tømte batteriet, vippet opp tanken og sjekket at det var kjølevann og vips så startet den igjen.
Kom ikke mer enn en 200m da heller, så kubbet den igjen. Var sikker på den var skjært, men så hadde det bare kommet knekk på bensinslangen
Skulle kjøre til han som sku kjøpe den, og kom ikke lengre enn 200m, så stoppet den, tømte batteriet, vippet opp tanken og sjekket at det var kjølevann og vips så startet den igjen.
Kom ikke mer enn en 200m da heller, så kubbet den igjen. Var sikker på den var skjært, men så hadde det bare kommet knekk på bensinslangen
Nå: Aprilia RS 125 FP 04 <3
X sykler: 2 stk Starway cl125, Honda NSR 125 og Ligier mopedbil, Benelli K2, KAwasaki Eliminator 125 (stjelt)
X sykler: 2 stk Starway cl125, Honda NSR 125 og Ligier mopedbil, Benelli K2, KAwasaki Eliminator 125 (stjelt)
Høres akkurat ut som det problemet jeg hadde. Da var problemet av det ikke rant nok bensin gjennom bensinslangen pga. jeg har to forskjellige slanger for å passe to forskjellige nippler så dermed bruker jeg en slangeklemme for å feste de. Strammer jeg slangeklemmen for mye, så skjer akkurat det samme!
Jeg stemmer på en bensinslange i klem.
Jeg stemmer på en bensinslange i klem.
Her skal det stå noe fornuftig.
-
crazyclomp
- Bronze
- Kontakt:
+1 
Må nok skuffe dere folkens
Skrudde av toppen til kjøleveske(tanken).. da fikk jeg meg et skjokk ;o Helt knusttørt! Noen som gjetter på at det er det som er feilen? :b
Vilken type burde jeg fylle opp med? (ER det forskjellige typer kjøleveske?)
Skrudde av toppen til kjøleveske(tanken).. da fikk jeg meg et skjokk ;o Helt knusttørt! Noen som gjetter på at det er det som er feilen? :b
Vilken type burde jeg fylle opp med? (ER det forskjellige typer kjøleveske?)

Er vel kjølevæske du må blanne ut selv, og kjølevæske du slipper å blanne ut.
Så finnes det vel forskjellige kvaliteter som det gjør på alle væsker. 
Her skal det stå noe fornuftig.
-
crazyclomp
- Bronze
- Kontakt:
Biltema sin funker knall da
Men den skal da ikke stoppe uten kjølevann. Sjekket om den er skjært? 
Alright ; ) Har ikke skjekket om den er skjert nei
Den går jo bortover på tomgang i førstegiret, men gasser jeg så stopper den
Den går jo bortover på tomgang i førstegiret, men gasser jeg så stopper den

-
crazyclomp
- Bronze
- Kontakt:
Sånn var moppen min år den var skjært 
Sjekk igjennom eksosporten da. Se om det er riper på stempelet.
Sjekk igjennom eksosporten da. Se om det er riper på stempelet.
-
Martin1992
- Fersk
- Sted: Halden
- Kontakt:
Hadde det samme problemet med Rs'n min i sommer, problemet mitt var en skrue som sitter inne i forgasseren. denne hadde skrudd seg ned og blokka vandringen til flotøren.
Mulig at ikke det er det som feiler din, men hadde tatt en titt om jeg var deg =)
Mulig at ikke det er det som feiler din, men hadde tatt en titt om jeg var deg =)
Den perfekte konbinasjon av beauty and the beast.
Aprilia RS 125 GP (2003):P
Aprilia RS 125 GP (2003):P
- HyPaH
- Støttespiller
- MC: Aprilia RS 125 '07
- Sted: Hurdal
- Kontakt:
Er nok ikke falskluft. Jeg har kjørt med falskluft på moppa en hel vinter og det er ikkeno problem. Fullt mulig å kjøre med, turtallet oppfører seg bare litt merkelig.. 
Men jeg syns det høres ut som den ikke får bensin. Mtp at den starter etter et par timer så siger det nok bensin ned til gassern som gjør at den går en stund. Sjekk gasser, bensinslange etc.

Men jeg syns det høres ut som den ikke får bensin. Mtp at den starter etter et par timer så siger det nok bensin ned til gassern som gjør at den går en stund. Sjekk gasser, bensinslange etc.
- Seat Leon4 1,8T x - Kawasaki KX250
x - BMW 320 E36 x - Crosskart YZ250
x - BMW E34 525 x - Aprilia RS 125 '07
x - BMW E28 518 x - Honda MT5
"Burn rubber, not your soul"
x - BMW 320 E36 x - Crosskart YZ250
x - BMW E34 525 x - Aprilia RS 125 '07
x - BMW E28 518 x - Honda MT5
"Burn rubber, not your soul"
-
crazyclomp
- Bronze
- Kontakt:
Fått sjekket stempelet?
har samme problemet eg og. fikk beskjed om att det kansje var rusk i forgasseren eller att powerfilteret hadde fått vann i seg eller noe 
- -Rave 2, kutta cdi, fp snorkel og piperx inlegsfilter, fp svane og 16-40 dreving.
-Honda px-r 50
x-Starway dritt scooter..
-Honda px-r 50
x-Starway dritt scooter..
om du synes dette problemet (fra min aprilia) er veldig likt, så tror jeg nok vi har samme problem.
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990