Har en aprilia rs 125 FP med noen problemer. HJELP :)
Har en aprilia rs 125 FP med noen problemer. HJELP :)
Jeg har kjøpt meg en aprilia Rs 125 FP. Den går som bare det,men har ikke noe dra kraft før eter ca 8-9000 på turtallet....er dette for at den har rave 2? Den hopper også ut av 5 og 6 gir når jeg gir på,kan dette være noe med instillingene til f.eks clutchen da denne er skiftet før jeg overtok den. Han som jeg kjøpte den av sa at alle girene så helt fine ut når de hadde overhalt den. Men sykkelen har stått stille nesten i 1,5år....Noen som har noe tips? Skal jeg kjøpe rave 1? Vil jo gjerne ha en sykkel det også går an å kjøre litt på lavt turtall uten at den kveles..hehe Hilsen han slowmo! 
Re: Har en aprilia rs 125 FP med noen problemer. HJELP :)
Har noe av det samme selv. Har rave2 og den er små dau opp til 7000 rpm.. Lurer på om det kan være fjæra på eksosventilen som er utslitt/deffekt.
Rs 125 99` Gianelli effekt, Rave2, Polini big bore under construction.
min er en 98 mod. Den er helt dau før jeg får opp turtallet...Er kansje rave 1 løsningen? Vil ha litt mer pull før 8-9ooo på turtallet..
Vet ikke hvilken dyse jeg har men kansje jeg burde sjekke dette også..?
Nja det er nok verdt å ta en titt på det forskjellige delene rundt om kring, se hva det er som er montert. Har det sotte rave2 siden den var ny?
Rs 125 99` Gianelli effekt, Rave2, Polini big bore under construction.
det e eg ikje sikker på, men ska skru litt å se