Kommer fra Eidsvoll
Jeg har en Aprilia RS 125 GP-1 2002 mod.
Y = Gjort, N = Ikke gjort, H = Har men ikke gjort ,? = Veit ikke enda.
Sotet racing kåpeglass fra MRA (Y)
Nye dekk (Y)
Div dekaler (Y)
Gilles Tooling Rearsets (Y)
Bobbins (H)
Dreve om (Y)
Rave 1 eller 2 (?)
Overhalle hele motoren. (Y)
Fikse Girkasse (Y) (Overhalt girkasse)
Koso - LC temp måler (Y)
Bytte Olje til 75-90 (Y)
Tyga Carbon (Y)
Italkit 140cc (Y)
160 Dyse (Y)
Dagen jeg kjøpte sykkelen

Ikke store forandringen men det sitter Racing Kåpeglass på sykkelen..

Satt på noen klistremerker

14 Juli.
I dag tok jeg med sylinderen på jobben, rensa den litt og satte den igjen der..
Sjefen min skal porte den litt for meg
Og hone den selvfølgelig
Fikk med riktig stempel i dag, i går fikk jeg med feil stempel siden jeg var litt stressa siden jeg skulle rekke bussen og da tok han feil stempel
Så nå driver jeg og rydder opp i skruer og alt det andre jeg har skrudd av.
Det er nok lettere hvis man tar ut motoren når man skal bytte stempel
Blir ikke så mye tid til skruing når jeg kommer hjem rundt 5 - 6 på kvelden og skal opp i 7 - 8 tia.
Er egentlig drit lei alt av motorsykkler når jeg kommer hjem fra jobb, klarer ikke tanken på det en gang.
Ifølge sjefen min må jeg ha større dyse siden har blitt en grop i stempelet, så da må jeg bruke enda mer penger på "dritten" som jeg liker og kalle sykkelen
Får håpe jeg husker hvor alle skruene skal være når jeg skal sette den sammen igjen
30.juli
I dag fikk jeg drev og kjede
Kjøpte 14 forran og 41 bak.
jeg kjøpte det fordi jeg skal kjøre inn sykkelen :P
Og for at den skal dra litt bedre.. Nå må jeg hjelpe den i gang
Kom på 1,000 ,- kr.
Kjede er D.I.D 520VX 106FB.
Driver også og bytter stempel men sylinderen er på jobben for at den skal bli porta så det er bare og vente litt til
31.august
Jeg har nå fått setti sammen sykkelen og jeg har kjørt noen mil men jeg får nok ikke kjørt inn sylinderen i år..
Trur ikke jeg skal gjøre så veldig mye mer med sykkelen nå, må ha penger til kjøretimer,teorikurs osv.
Men jeg har bestilt Gilles Fothvilere så jeg håper på og få dem denne uken
Når jeg har fått montert fothvilerene kommer det nok en del bilder som jeg har på mobilen og kameraet.
Beklager for lite updates osv, har ikke så mye tid til og legge ut bilder og sånn nå som jeg går på vgs
Har tatt en del bilder men har bare ikke hatt tid til og legge dem ut, skal se om jeg kan få lagt dem ut i dag
Jeg har også fått byttet olje til 75-90 og fått satt på ny Bakskjerm og Kjedebeskytter
04.April 2013
Da ere snart på tie å få sykkærn ut på veien igjen, 2012 var ett år med mye skruing, banning og alt egentlig.
Året starta med og skru fra hverandre hele sykkærn, overhalle girkasse og sjekke alt elektrisk osv bare for og være sikker.
Så blei det rensing av gasser noe som ikke er no stor jobb.
Etter det så varmskjærte den seg 1 gang, men blei ikke så stor forskjell så fortsatte og kjøre med den.
Mot slutten av sesongen så blei det rådebank i den så den skjærte seg, og da bestilte jeg 140cc italkit, nye lagere,pakninger og ny råde så alt i motoren er nytt utenom veiva som har vært til sjekk og balansering.
Så nå mangler det bare og fikse at pluggene blir sota og få vaska den, bytta olje og litt div ting som man vanligvis gjør og sjekker før man tar en sykkel ut på veien igjen!