Hva opplevde du i dag?
- Magnus
- Vaktmester
- MC: RS250 banesykkel en dag?
- Sted: UMB
- Kontakt:
Hva opplevde du i dag?
- oppdatert mars 2009
- Motorduden
- Gold
- Sted: Larvik
Idag har jeg kjørt sjuuukt mye, var på statoil og kjøpte meg en burger, så kom det en R1 innom, da var det bare å kaste burger å kjøre når han kjørte.. Jeg kjørte sammen med ham, men han pirra meg litt. han dro på så bremsa for å vente på meg:P så skulle jeg ligge forran han da:P måtte vise litt skils(haha) kan de veiene så sjukt godt:) så kjørte alt jeg klarte.. Vi kom på farts strekka der alle tester sykklene sinne.. jeg lå forran ham, jeg så i speile, der var det ikke noe R1. så kom han i 2 hundre å søren forbi meg, skvatt som søren.. den lyden(effektanlegg)Så fulgte jeg etter ham til tønsberg til han stoppa på shell, der stoppa jeg å.(mye bensin gikk, resvere tanken:P) så begynte vi å prata litt.. men han sa jeg hadde skills på de veiene jeg lå forran ham( kjenner de veiene ut å inn) litt stas å høre:)
så etterpå så filma jeg litt når jeg kjørte, hakke lagt den ut ennnå:)
så etterpå så filma jeg litt når jeg kjørte, hakke lagt den ut ennnå:)
nå: aprilia RS 125 2006 modell
x-sykkel Honda NSR 1998.
x-sykkel Honda NSR 1998.
-
Kristoffer
- Lærling
- Sted: Oppdal
- Kontakt:
Gratulerer
Deilig eller?
Får ikke lappen før til neste år jeg!
Deilig eller?
Får ikke lappen før til neste år jeg!
Sist redigert av NicklasS den 24 mai 2007, 10:04, redigert 1 gang totalt.
Nå
Yamaha Dt 125 X 2006
Full Gianelli + turtall sperre tatt
x:
Aprilia Rs 125 01 Nero Diablo
Rave 1
Fp svane
Yamaha Dt 125 X 2006
Full Gianelli + turtall sperre tatt
x:
Aprilia Rs 125 01 Nero Diablo
Rave 1
Fp svane
- Motorduden
- Gold
- Sted: Larvik
I dag opplevde jeg noe gøy.
Jeg og en kompis med mito kjørte litt mellom noen kjøpesenter og noen rundkjøring. Plutselig ser jeg en svart RS 125 98` komme trillende ut fra mc`donalds
Steik den var pen tenkte jeg og nikket til han, han nikket tilbake og jeg og han med mito`n kjørte på kiwi for å handle. Da vi parkerte ser vi han kommer trillende inn på kiwi han også, joooda. Vi står der å slår av en stor sykkel prat med en fullstendig random persjon
Gud så fin den RS`n der er! Speseilt i svart metallic, jeg er nok blitt forelsket dere. JEG VIL HA 1998 RS 125
Det er vel egentlig en "kjent" sykkel her i byen. Går under navnet "trippel-X" den er svart med kawa grønne felger, gitter på sidelåpene, speil og 3 Xèr som er kawa grønn
Et lite bilde:

Jeg og en kompis med mito kjørte litt mellom noen kjøpesenter og noen rundkjøring. Plutselig ser jeg en svart RS 125 98` komme trillende ut fra mc`donalds
Gud så fin den RS`n der er! Speseilt i svart metallic, jeg er nok blitt forelsket dere. JEG VIL HA 1998 RS 125
Det er vel egentlig en "kjent" sykkel her i byen. Går under navnet "trippel-X" den er svart med kawa grønne felger, gitter på sidelåpene, speil og 3 Xèr som er kawa grønn
Et lite bilde:

“Id rather see my sister in a whorehouse than my brother on a Jap bike”
BMW E39 Mtech
Derbi GPR Hebo Edition [Solgt]
BMW E39 Mtech
Derbi GPR Hebo Edition [Solgt]