Dør ut?
Dør ut?
Hei, nå har jeg endelig fått sykkelen til og gå igjen etter at jeg trynet i høst.
Hadde problemer med at den ikke tente, men sendte den på verksted så fikset de det. (var brudd i ledning til stopp knapp)
anyways, tok en liten test tur nå i kveld, og den døde ut når jeg hadde inn clucth og trillet på lavt turtall. kom sann bluuu bluu lyd^^
Noen som har noe peiling på hva dette kan være?
Kan det være siden det var første turen siden i høst?
Mvh Bjerk
Hadde problemer med at den ikke tente, men sendte den på verksted så fikset de det. (var brudd i ledning til stopp knapp)
anyways, tok en liten test tur nå i kveld, og den døde ut når jeg hadde inn clucth og trillet på lavt turtall. kom sann bluuu bluu lyd^^
Noen som har noe peiling på hva dette kan være?
Kan det være siden det var første turen siden i høst?
Mvh Bjerk
-2004 Aprilia rs 125
Re: Dør ut?
Har samme problemet med min , høres ut som den drukner . så jeg har en mistanke om at jeg må ta nåla mi et par hakk opp? kan dette være riktig ?
OG når jeg tar på chocke så skjer det ikke :S
Samme her, men rart at den plutselig ble sånn nå?
Er jo ikke noe jeg har stilt på eller noe i vinter.
Er jo ikke noe jeg har stilt på eller noe i vinter.
-2004 Aprilia rs 125
Welcome to my life! Skjærings?
The two-stroke syndrome is unsolvable. You can´t fix it, but you can learn to live with it.
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Kondens i bensinen dersom du ikke har stilt på noe i vinter?
Her skal det stå noe fornuftig.
Tviler på at den er skjært da den går sånn nogenlunde Normalt med choke
Selvom , Tviler på at den er skjært når du først har tatt laus så går den helt fint men når den synker på turtall dabber den litt av og høres ut som den drukner.
skjedde det samme med meg på lørdag når jeg var ute å kjørte.
i det jeg girer er det som den gradvis mister kraften før den bare stopper. kjørte meg nesten tom får olje dagen før å måtte kjøpe en annen type olje siden det var det eneste de hadde på bensinstasjonen å eg måtte komme meg hjem igjenn. kan det være den reagerer på den nye oljen? 
- -Rave 2, kutta cdi, fp snorkel og piperx inlegsfilter, fp svane og 16-40 dreving.
-Honda px-r 50
x-Starway dritt scooter..
-Honda px-r 50
om du har riktig olje for motortypen din skal det ikke ha noe å si vel. Jeg har merket det samma når jeg ligger på lavt turtall og gir full gass, så drukner den.
Veit ikke om dette er normalt en gang jeg
men nå misstenker jeg skjærings pga mange andre symptomer i tillegg. 
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
no når jeg starter sykkelen i garasjen så går den liksom men den dør ut etter en stund å det kommer mye blå røyk ut av potten
tror kansje det er noe rusk i forgasseren og at powerfilteret har trekt inn noe vann når jeg vasket den tidligere på dagen 
- -Rave 2, kutta cdi, fp snorkel og piperx inlegsfilter, fp svane og 16-40 dreving.
-Honda px-r 50
-Honda px-r 50
enten vann i powerfilteret eller så kanskje det er vann i veivhuset.
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
hva er veivhuset? 
-Honda px-r 50
-Honda px-r 50
- AleksanderK
- Webmaster
- MC: Ingen
- Sted: Bergen
Der veiven er. Det er i "bunn" i motoren. Inni motoren, bak svinghjulet på en måte.
Nedi her

Nedi her

//Webmaster på Apriliaforum
så eg må ta ut hele motoren og rengjøre alt sammen?
-Honda px-r 50
-Honda px-r 50
- AleksanderK
- Webmaster
- MC: Ingen
- Sted: Bergen
Tror ikke du har vann i vevhuset. Prøv å tørke powerfilteret/bytt til det originale, og rens gasseren din 
//Webmaster på Apriliaforum
byttet til det orginale luftfilteret og byttet olje siden folkene på bensinstasjonen hadde fylt på feil olje (ikke totakts
) no starter den finfint 
-Honda px-r 50
-Honda px-r 50