litt historie om meg og sykklene mine:
starta med at jeg hadde helt sinnsykt lyst på en lettsykkel, den gangen kunne jeg ingen ting om tohjulinger annet enn at det var ekstremt gøy å kjøre, så jeg ville derfor ha en sykkel jeg slapp å skru så mye på osv, valget falt på en honda cbr 125 07 mod. jeg hadde sykkelen i et år ble lei å hadde lyst til å prøve ut noe nytt, jeg kom over en skjært aprilia på autodb som jeg fikk pruta ned til 7000kr, det resulterte i at jeg bare måtte kjøpe den. jeg fiksa sykkeln over vintern og kjørte den ut sesonge, planene for aprilian i vinter er lakkering og generelt vedlikehold. snøen kom jeg hadde satt inn aprilian for 2 mnd siden og jeg holdt ikke ut tanken på å ikke ha noe å kjøre med i hele vinter så gikk til innkjøp av en vinter mopped, det ble en rieju smx 50cc som jeg fikk veldig billig
her kommer noen bilder av sykklene mine:
honda cbr 125cc:

aprilian
:
vinter peden:

planer for sykkelen gjort x ikke gjort o
bytte clutch x
fikse syll og stempel er skjært x
org potte, dreit i det jeg kjører fp x
luftfilter org, satt på et powerfilter istede x
lakkere det ene kåpesettet 0
sette på 05 dekaler 0
lage kåpedelene jeg mangler x
polere og vaske og gå gjennom alt på sykkeln x
montere rave 1 x
ny gasswire x
her er da sykkelen og sånn den ser ut

da er deler bestillt fra england
sylinder kitt
speedo wire
topplokk
tenningslåsett
tennplugg
blinklyssett

etter vask. tok like greit ut hele motoren og gjorde det
her ligger dekket og slenger
ett spørsmål her noen som har noen smarte løsninger på få utt hulagra de satt dønn fast
batteriholderen venn av meg lakka ser jo ut som han er lakkerer
har begynt og pusse ned lydemperen , skal pusses litt til å så få en dash av mirakel middelet autosol
svana skal pusses gnikkes og gnukkes med før den får ett nytt lag med varmebestandig lakk fra biltema
her er svingarma etter litt autosol og en vask
og sånn henger sykkelen nå
hvis man trykker på de små bildene blir de større