RS125 trimmhjelp!
RS125 trimmhjelp!
Etter å ha lest mye på dette forumet, har jeg lagt merke til at det er veldig mange folk som kan mye om motorsykkel! Har lest mye av "trimmguide" som er en veldig god guide, men håper noen kan hjelpe meg om hvilken trimm jeg burde velge. Jeg har en rs125 04 moddel, som jeg har hatt i snart over 1 år. Den begynner å gå litt dårligre nå enn før, har bare en toppfart på 150-160. Har en svanehals uten plomberinger og har tatt ut cdi sperren. Har 3000,- å rutte med, og prøver å kjøpe ting brukt. Har lyst på effektanlegg men trenger jeg da svanehals og lyddemper, eller bare svanehalsen? Og er det vits med rave? Takker for svar på forhånd 
SXV 550
Re: RS125 trimmhjelp!
jeg synes det er vits med rave! Det merker du, skal jeg love deg!
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Trenger ikke større gasser med rave nei, kun dyse
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

kjøp deg rave før effektannlegg ihverfall, etter dette så kan du jo kjøpe 34mm gasser og effektanlegg.
pass på at dette blir riktig når du trimmer da:
dyse
plugg
nåla i gasseren
pass på at dette blir riktig når du trimmer da:
dyse
plugg
nåla i gasseren
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
Lol? Hva skal du med RAVE uten effektanlegg? Er så og si ingen nytte i det, mener jeg.
Her skal det stå noe fornuftig.
han tenker nokk rave før effektanlegg, att han har uplombert anlegg fra før av eller no ;P rave uten fritt eksosanlegg er jo ikke noe vits ;p

Aprilia RS 125 2006 FP :
rave 1, jolly moto, pipercross filter, Vforce 3, Vertex stempel, Hpi Cdi. 34 mm innsug
34 mm gasser
Men jeg har bare uplombert eksosanlegg, hvis jeg kjøper effektanelgg trenger jeg bare svanehalsen? eller trenger jeg også lyddempern?
SXV 550
Du MÅ ikke ha ny lyddemper, men du må nok ha nye fester til den orginale demperen. Noen Arrow-anlegg f.eks. har bare to hull istedenfor de orginale 3 
Arrow-exhaust, Rave 1, Pipercross Filter, Vforce 3, Luftplomberinga tatt, Iriduim IX!