Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Hvordan dreving burde jeg ha på RS'en min med Polini 154cc, 34mm gasser og JollyMoto effekt anlegg?
Jeg er glad i Aks og samtidig høy fart! Sykkelen gjør nå 160, men den kommer kjappt opp dit. (Vil helst ha den opp i 170 - 180) Er ikke sikker på hvordan dreving som står på :/
2000 Aprilia RS 125 Polini 154cc JollyMoto Carbon Koso - PWK 32mm Stage6 - Double Layer XL Filter Go Fast Or Go Home!
så var jo ck sin gjort det meste med og, uported polin drar dårligere over 10500rpm en orginal sylinder så noe kjempe top fart blir det uansett ikke da ck hadde over 13000rpm på sin
Får du den bare opp i 160? hva er det en FP sykkel uten sylinder gjør ca da? Og hvor fort trur du en rs med polini 154, 34 gasser og et eff.anlegg ( arrow,gianelli F.eks ) med 15-39 dreving da?
Audi 80 93 mod. turbo prosjekt aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X Keeway matrix 50 X aprilia rs 50X
Dantax: Bunndraget er faktisk bra (ikke helt riktig innstilt RAVE). Men er toppkicket jeg er ute etter da. Har ikke prøvd å kjøre enda, RS'en står i deler atm. Nettopp fått på ny sylinder osv.
Heitmann: Det kan du få fra PJME.co.uk eller af1racing.com.