Jeg lurer også litt på om dette med A, B og C merkene på mc deler sine sider. Hva anbefaldere dere og hvilket merke? Vurderer og kjøpe fra pjme:) Takk for svar!
Innkjøp av stempel! What tooo buy!?
Innkjøp av stempel! What tooo buy!?
Skal ha nytt stempel på rs`n, men en en smule usikker på hva størrelse jeg skal kjøpe. Har en orginal sylinder som har gått ca 6000kmh.
Jeg lurer også litt på om dette med A, B og C merkene på mc deler sine sider. Hva anbefaldere dere og hvilket merke? Vurderer og kjøpe fra pjme:) Takk for svar!
Re: Innkjøp av stempel! What tooo buy!?
kjøp heller fra pjme, alt funker men litt forskjell på hvor lenge du kan ha et stempel før du må bytte igjen, mitaka stempelet er jo det billigste men må du også kanskje bytte igjen etter noen tusen km. syllen til mitaka er fin
men vertex eller noe tror jeg er bra 
men vertex eller noe tror jeg er bra 
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Er stempelet og kjørt ca. 6000km? Hvorfor skifter du da? Skjært?
Men ja, finn ut hvor stort det gamle stempelet ditt er. Så tar du og kjøper samme størrelse. Jeg skal kjøre med Vertex stempel nå når jeg får i gang sykkelen, så håper det holder litt.
Ellers støtter jeg Petter, kjøp fra PJME. 
Men ja, finn ut hvor stort det gamle stempelet ditt er. Så tar du og kjøper samme størrelse. Jeg skal kjøre med Vertex stempel nå når jeg får i gang sykkelen, så håper det holder litt.
Ellers støtter jeg Petter, kjøp fra PJME. 
Her skal det stå noe fornuftig.
-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
vertex er iallefall ikke bra, mulig det er bra om du er så heldig og får et uten produksjons feil
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
Lol. Ikke si meg at du påstår at det er produksjonsfeil på de fleste stempel?
-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
mange jo, eller så er kvaliteten så ubrukelig at det er helt veldig
prod feil på mitt, per15 sitt her på forumet, og en til som jeg kjenner
alle 3 klipset gikk ut av spor, på mitt var hullet til kryssbolt ovalt etter 5 timer
prod feil på mitt, per15 sitt her på forumet, og en til som jeg kjenner
alle 3 klipset gikk ut av spor, på mitt var hullet til kryssbolt ovalt etter 5 timer
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
MH Furia Max 06
jada kan ikke du komme med noe positivt for en gangs skyld? hvis dere er de eneste med noe negativt om vertex så er vel det ikke så ille for du er jo så sykt negativ at alt er ille.
Vertex er ikke ille og er fler her som er fornøyd med det
Vertex er ikke ille og er fler her som er fornøyd med det
Volvo 740 2,3 GL 1990
Volvo 740 2,3 GL 1990
Jaja, hvis mitt stempel også går til søren. Så skal jeg bli med i meningen din.
Skal sende en mail til PJME og hørre hvor mange som har klagd over det stempelet. Hvis det er alt for galt, så skifter jeg stempel jeg også. Blir så usikker når du kommer med slike kommentarer. 
Skal sende en mail til PJME og hørre hvor mange som har klagd over det stempelet. Hvis det er alt for galt, så skifter jeg stempel jeg også. Blir så usikker når du kommer med slike kommentarer. Her skal det stå noe fornuftig.
ja har også hørt veldig mye bra om wiesco
Volvo 740 2,3 GL 1990
Volvo 740 2,3 GL 1990
Vertex har jeg bare hatt dålige erfaringer med. Viseco er tingen 
Suzuki rmz 450
neineinei.. polini er tingen 
Audi 80 93 mod. turbo prosjekt
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
jeg har ikke hatt noe problemer med vertex har kjørt snart 5000 km 

Aprilia RS 125 2006 FP :
rave 1, jolly moto, pipercross filter, Vforce 3, Vertex stempel, Hpi Cdi. 34 mm innsug
34 mm gasser
- bronstad93
- Rossi
- Sted: Nordtrøndelag, Verran, Malm
- Kontakt:
wiseco smidde stempel er tingen, kjøp hos sylinder service i Trondheim! (cylmo) 1390,- + frakt for stempel der, gostempel!
`93 BMW E36 320Cia -> soon to be 325Tic!
(X)`02 Aprilia Rs 125: FP anlegg, VHM topp, PiperX filter, 17-38, 98-front, Xenon+++
(X) `98 Honda MT5
(X)`89 Suzuki tsx
A1: 21.06.10
B: 30.11.11
https://apriliaforum.torvald.no/viewtopic.php?f=26&t=6831
(X)`02 Aprilia Rs 125: FP anlegg, VHM topp, PiperX filter, 17-38, 98-front, Xenon+++
(X) `98 Honda MT5
(X)`89 Suzuki tsx
A1: 21.06.10
B: 30.11.11
https://apriliaforum.torvald.no/viewtopic.php?f=26&t=6831
Da kjøper du heller fra PJME, de selger til 990kr.