Andre forum
Andre forum
Noen som vet om noen andre forum? Tenker da helst på for oss som har RS 

-
crazyclomp
- Bronze
- Sted: Hordaland, Bergen, Midtun
- Kontakt:
Re: Andre forum
Hva skal man med andre når man har Apriliaforum? Her det er best kunnskap uansett 
Nå: Aprilia RS 125 FP 04 <3
X sykler: 2 stk Starway cl125, Honda NSR 125 og Ligier mopedbil, Benelli K2, KAwasaki Eliminator 125 (stjelt)
X sykler: 2 stk Starway cl125, Honda NSR 125 og Ligier mopedbil, Benelli K2, KAwasaki Eliminator 125 (stjelt)
Kjekt og ha flere forum om du trenger svar på noe fort, dobbelt sjekke osv. Det skader aldri forbrukerne å ha mye å velge i vettu 

Istede for å ha mange forskjellige forum om RS, hvorfor ikke bare samle alle her? Så får man svar fort og trenger bare å forholde seg til en side.
Og hva mener du med dobbelsjekke?
Og hva mener du med dobbelsjekke?
Aprilia RS 125, 2003 modell
Effektanlegg, powerfilter, kappa cdi

Effektanlegg, powerfilter, kappa cdi

1+ til den eirik!
Audi 80 93 mod. turbo prosjekt
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
Synes man får raskere svar og respons her enn andre forumer jeg er inne på.
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

Enig med den, Janniz. 
Du kan jo sjekke www.apriliaforum.com da.
Ellers så finnes jo www.lett-mc.no.
OOOJ, jeg tror jeg glemte noe! www.mopedportalen.no! For der for du ihvertfall ikke seriøse svar uten det blir noe krangel siden folk ikke liker den og den sykkelen. 

Du kan jo sjekke www.apriliaforum.com da.
Ellers så finnes jo www.lett-mc.no.
OOOJ, jeg tror jeg glemte noe! www.mopedportalen.no! For der for du ihvertfall ikke seriøse svar uten det blir noe krangel siden folk ikke liker den og den sykkelen. Her skal det stå noe fornuftig.
Hmm. Det er jo mange medlemmer på dette forumet. 1591 faktisk. Da vil du jo ikke nødvendigvis få svar fra kun en person.
Og da er det vel i grunn ikke vits å dobbletsjekke på andre forum, når flere kan bekrefte svaret her.
Og da er det vel i grunn ikke vits å dobbletsjekke på andre forum, når flere kan bekrefte svaret her.
The two-stroke syndrome is unsolvable. You can´t fix it, but you can learn to live with it.
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
men det er vell bare et par håndfull som faktisk er aktive?
Og utenlandske prosjekter eg også kjekt og se på.
Og utenlandske prosjekter eg også kjekt og se på.

Enig med den Heitmann, digger å se hva andre folk fra andre land får til!
Er på en måte en mote hvordan du styler sykkelen din. Som for eksempel her i Norge er det populært med svart/hvit. Mens i andre land kanskje mer "hippie" farger. 
Her skal det stå noe fornuftig.
jepp, det er mange andre trender, de kommer på andre ting og gjøre osv 

- AleksanderK
- Webmaster
- MC: Ingen
- Sted: Bergen
Så en bajsebrun RS på bikepics en dag
Ekkelt. Men that's how they do it in Poland i guess 
//Webmaster på Apriliaforum
-
crazyclomp
- Bronze
- Sted: Hordaland, Bergen, Midtun
- Kontakt:
Er litt tøft å se hva andre gjør med syklene sine i andre land ja, men hva om alle vi med Aprilia i Norge, kan samles her på dette forumet. Da får vi jo mer aktivitet, og alle de andre svarene du ville fått hos de andre forumene. Om du skjønner 
Anbefal dette forumet til andre, og de vil dele sin kunnskap med oss her. AF skal bli stort
Anbefal dette forumet til andre, og de vil dele sin kunnskap med oss her. AF skal bli stort
Nå: Aprilia RS 125 FP 04 <3
Hehe, skal litt til for at "ALLE" her i Norge med Aprilia skal komme her på forumet.
Men uansett, synes det er bra aktivitet her nå jeg.
Men alltid gøy med nye brukere og nye sykler. 
Her skal det stå noe fornuftig.