3 Uker med lappen fant eg ut at customsykkel var kjedelig, hehe. Overgang til Apriliaen var STOR(henta den igår og hadde 130 km tur forran meg heim, HERLIG!)
Men at clutchen var sliten merka vi når vi såg på sykkelen, men prisen tatt i betraktining og ein god prutar så vart det uaktuelt å reise heimigjen tomhent, takk og lov!
Men nok skryt over sykkelen, clutchen tar VELDIG langt ute, og ut fra lyskryss kan sykkelen finne på å gå veldig fint ELLER den kan syns det er kjekt å nesten dø heilt ut og så VIDT dra seg framover før den begynner å dra noko voldsomt. Er dette normalt?
På clutchendelen er skrua også justert heilt ut for å få den strammare(gjort av forrige eigar) men det som fekk meg mest til å tenke var når eg kom heim i garasjen og satt sykkelen i fri og slapp clutchen, da hørte eg en "klakkelyd" og når eg tar innigjen clutchen var den vekke...
Er det lamellane som trenger ein utskiftning eller kva kan dette være?
Sykkelen har heller ikkje gått meir enn 11 000km da, men folk som liker å slite ut clutcher finst det jo nok av
Eventuelt kor mykje koster nye lameller(om dette er problemet?)
Er ny på aprilia som dere forstår, men gleder meg til mange timer på denne råtassen