Heiter eigentlig Håvard og kjem fra Førde i Sogn og Fjordane. Født 10.01.94 og fekk lappen 13. juli 2010, passerte 3300km forrige uke med min forrige sykkel(Suzuki Intruder, custom, god å kjøre
Historietid:
Som sagt så fekk eg det eg har gleda meg til no i mange mange år, den 13. juli! sykkelen sto klar som var ein 2001 model Suzuki Intruder med V-twin motor! Dette var en veldig god sykkel å kjøre og eg kjørte over 3000km på tre uker, men eg begynte å gå lei å ikkje kunne passere 90-100km/t på FLATA... Sykkelen gjekk på autodb, men eg hadde egentlig ikkje noe tru på at sykkelen vart solgt, MEN så ringte det ein voksen kar, han kom 2 dager etterpå og brukte 15 minutt før han small pengane på bordet og reiste med sykkelen! JIPPI
Sykkelen eg skulle ha var allerede plukka ut og vi ringte, seinare på ettermiddagen hadde vi 2 lange timer forran oss i bil før vi kom til RSen, gjekk over den, prøvde den, pruta litt og skreiv under! DÅ var det tid for 130 smilande kilometer heimigjen! Dagen etter skulle min far justere clutchen fordi den var litt seig, av med sidekåpa for å komme til justeringsskrua på clutchdekselet, og VIPS så knakk han godset i "cam level-en".... No står sykkelen å griner i garasjen mens den venter på nye deler og eg føler meg hjelpeslaus uten MC. MEN dei 130 km-ene eg har kjørt med nye sykkelen, fy søren så UTRULIG kjekt, gleder meg som en unge til torsdag, da er sykkelen kjørbar igjen Info om sykkelen:
Aprilia RS 125 2003 modell.
Kun gått 11 000km
Nylakkert sommaren 2009 og nesten ikkje brukt etter
Nytt bakdekk(160) i slutten av sesongen ifjor
Nytt framdekk(120) i slutten av sesongen ifjor
Forsterka kjede og nytt drevsett på den(dreva om til aks)
Uplombert svane(orginal har eg liggande også)
Uplombert luftfilter
CDI-sperra tatt!
Lakkert vindskjerm og speil
Rødlakkerte bremsecaliptera.
Sikkert noko til, men det er glømt, hehe.
OG Bilder av vidunderet : (klikk på bilde for fullstørrelse)
Dei lakkerte speila, syns det ser mye bedre ut en plastikk
Så er det ein mystisk brytar eg ikkje veit ka hører til, nokon som veit?
Komentarer er lov
Den mystiske bryteren skal vel være til laptimeren