Hvem er jeg?
jeg er en munter positiv gutt fra Sandnes, nærmere bestemt Hana - på 16 år. Jeg er også utadvendt grunnet jobb i Kongeparken og mer teoretisk flink enn praktiskt. (ikke at jeg kan skrive norsk) også er jeg kristen, og PLEASE for all del hold forumets høye standar og ikke whine over det
Min erfaring med sykkel
Jeg bestemte meg da jeg var liten at MC det ville jeg ha, dette grunnet repetive MC-turer med min far ifra 4 års alderen. da jeg var 7-8 kjøpte han en 198x Yamaha FJ1200 som er hvit og rød og går rimelig godt :P denne er da sykkelen jeg har mest minner ifra. Tanken om MC gikk videre og videre helt til jeg starta på ungdomsskolen, etter undersøkelse på undersøkelse endte jeg opp til at jeg ville ha det råeste av det råeste; en Aprilia RS 125.
rett før jeg ble 15 gikk jeg til innkjøp av en 2003 iflg ramme (som jeg nettopp fant ut var bytta) og 2004 iflg vogn.kort
Det er en fin og fast sykkel som går rent og pent. Den så ut som dette da jeg kjøpte den:Jeg startet å kjøre og gleden var stor. Grunnet bursdag i November, kom lappen sent i hus. dvs 21/07-2010
I mellomtiden har sykkelen fått en støttevelt grunnet at jorden ble oppløyst under der den var parkert over natta
DA var jeg sur da! Gjort | Påbegynt | Bestillt | ikke gjort
Fikse blinklys
Ny clutchhendel, byttet begge til fakecarbon
Nytt fram- og bakdekk
Bytte bremseklosser foran [Trengs ikke helt enda, men har delene]
Xenon 6K
Ta CDI en

men den ser bedre ut nå en da jeg startet