Også kan vi fortsette å diskutere dette i en egen tråd om vi ønsker dette! Den neste posten som ikke inneholder et RS 125 bilde etter denne vil bli slettet.
Jeg mener ikke være teit, men syns det har blitt mye O-T i det siste, og da velger jeg å rydde opp i denne tråden, men ta dette som en oppfordring, ikke "lån" andres tråder med mindre man baserer sitt spm på en tidligere besvarelse (bruk da quote), det blir så mye lettere å finne fram og kanskje også å finne besvarelser på ting man lurer på selv dersom man har et ryddig og oversiktlig forum.
Se for dere dette, om samme spm blir stilt 10 ganger vil til slutt ingen gidde å svare utdypende lenger. Grunnen til at spm blir stilt for 10. gang er fordi brukeren ikke fant samme spm på topic listen, spm var ikke på topic-listen fordi man har "lånt andres tråder".
Jeg virker ganske grinete nå, uten at jeg er sur syns jeg det er synd hvis dette forumet blir like uorganisert som andre store MC/mopedforum!
Kom igjen folkens, hjelp oss å holde forumet ryddig
Her kan dere diskutere km stand!
http://www.aprilia.7kt.net/forum/viewto ... 1827#11827
For de av dere som lurer på hvorfor innleggene deres er borte så vil jeg gjerne referere til første post! Denne tråden er KUN for RS 125 bilder (ikke tiltenkt "din RS 125" da det er andre tråder for dette, om du så har postet bilde av egen sykkel så er det helt greit, men alle kommentarer vil bli slettet). Denne tråden har nå gått fra å være 4 sider lang til å bli på kun 1 side. Jeg har kun fjernet ting som ikke hørte hjemme i denne tråden.
Vil gjerne oppfordre alle til å fortsette å poste bilder av RS 125 her!