Hvordan er det dette fungerer ?
har et batteri og startkabler. Skal lade batteriet.
Er det + på + og - på - , eller er det + på - ?
Ladningshjelp !
Ladningshjelp !
Aprilia RS 07 Special White Edition
Polini 154 cc big bore kit, RAVE 1,Jolly Moto Corsa, Powerfilter , DelLorto 34, Innsug og Vforce 3
Polini 154 cc big bore kit, RAVE 1,Jolly Moto Corsa, Powerfilter , DelLorto 34, Innsug og Vforce 3
Re: Ladningshjelp !
Tror det beste er å bruke en mc lader, koster vel en 150-300kr?
Har en , men skulle bare få start på sykkelen 
Fikk det til , men takk uans :=)

Fikk det til , men takk uans :=)
gidder vell ikke bryet med startkabel da?
Da er det jo bare og trille igang?
kjøre i 10 min. så har du batteri nok til neste start 
Audi 100 2.3E 1992 C4, RS4 felger/senk
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
Den sto ned i kjelleren :L
Ikkje bruk startkabler.... :P i alle fall ikkje med bil o.0 Kan no risikere å brenne batteriet etc. Et lite mc batteri vil ikkje tøle trøkken frå eit stort bilbatteri 

Aprilia RS 125 06 Black Edition!
- Aprilia FP Svanehals, Rave1 Eksosventil, CDI sperra tatt, Polini 154cc, Vforce-3, 34mm flatslide og Powerfilter!
- ghostrider
- Silver
- Sted: Sandefjord
ta hurtiglader
får kjøpt rimelig på biltema, funker også meget bra. skulle starte rs'n til kompisen min da den hadde stått ute i vinter(garasjen) hele vinteren, batteriet var dødt.. stakk opp på bitema og kjøpte hurtiglader til mc/bil . ladet den i 5 min og startet etter 3. forsøk!

får kjøpt rimelig på biltema, funker også meget bra. skulle starte rs'n til kompisen min da den hadde stått ute i vinter(garasjen) hele vinteren, batteriet var dødt.. stakk opp på bitema og kjøpte hurtiglader til mc/bil . ladet den i 5 min og startet etter 3. forsøk!