Klarte å knekke skruer syl
Klarte å knekke skruer syl
Heisann har en aprilia sr ditech 2001 og det er et søren og komme til der så lurte på om jeg må få tatt av hele sylindern eller hele bolten som holder motorn oppe?
- AleksanderK
- Webmaster
- MC: Ingen
- Sted: Bergen
Re: Klarte å knekke skruer syl
Og du mener hva?
Har du knekkt en skrue til sylinderen, og lurer på om du må ut med motoren for å få den ut siden det er vanskelig å komme til?
Enkel sak å ta ut motor på scoter da
Har du knekkt en skrue til sylinderen, og lurer på om du må ut med motoren for å få den ut siden det er vanskelig å komme til?
Enkel sak å ta ut motor på scoter da

//Webmaster på Apriliaforum
Noen scootere må du ta av motoren for å skru av sylinderen på ja. 

Her skal det stå noe fornuftig.
- AleksanderK
- Webmaster
Er lettest å bare hive ut motoren da. Lite arbeid å få den ut, og MYE bedre å jobbe på når den er utav rammen 
Så det lønner seg å skru i ti minutter ekstra
Så det lønner seg å skru i ti minutter ekstra
Ja, sykt lett egentlig.
På moped også, bare plug and play. 
Lurer på å skifte veiv på SFX'en min, eller bare skifte til Keeway Matrixen sin motor å trimme den som SFX motoren.
Scooter er drittgøy!
På moped også, bare plug and play. Lurer på å skifte veiv på SFX'en min, eller bare skifte til Keeway Matrixen sin motor å trimme den som SFX motoren.
Scooter er drittgøy!Her skal det stå noe fornuftig.
ja! amen for det! testa kompisen min sin syyyke aerox her om dagen, gjorde 110 på en slette her borte, og jeg kunne dra den lenger!
hadde ikke hjelm, så vannet fløy ut av øyna! den aeroxen er faktisk vill!
hadde ikke hjelm, så vannet fløy ut av øyna! den aeroxen er faktisk vill!
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
- AleksanderK
- Webmaster
hadde en dunhette da hvis det hjelper 

Volvo 740 2,3 GL 1990
Volvo 740 2,3 GL 1990
- AleksanderK
- Webmaster
Ingen unnskyldning... Frekkt å si, men når folk kjører uten hjelm så håper jeg de skader seg. Greit at folk kjører uten kjøreklær, men hjem SKAL man ha på om det er påbudt eller ikke.
haha ja skjønner det, jeg kjører ALLTID med hjelm selv og INGEN får sitte på med meg uten hjelm.
skulle bare prøve scooteren hans, så kjørte på en slette på ca 4-500 m, men likevel. ingen unnskyldning
skulle bare prøve scooteren hans, så kjørte på en slette på ca 4-500 m, men likevel. ingen unnskyldning
Volvo 740 2,3 GL 1990
Volvo 740 2,3 GL 1990