Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Ser det har kommet noen tråder med PSN acc. og greier, men ingen for steam?
Skriv ned account-navnet ditt, så får vi spilt litt sammen, gutta!
Min= katanav2
Spiller CoD Black Ops for det meste
Audi 100 2.3E 1992 C4, RS4 felger/senk Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter Suzuki SV650S Yamaha YZ 250 (X) TM 125 MX Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
Only one thing sweeter than the sound of a two stroke, and that's the sound of a two stroke passing a four stroke. Once you go braaaap! You never go back!
Syntes det er chill med dame som maser om at jeg må spille mer, fordi hu også vil lære seg BO
Audi 100 2.3E 1992 C4, RS4 felger/senk Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter Suzuki SV650S Yamaha YZ 250 (X) TM 125 MX Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
Er nesten enig med deg Jon! Black ops er litt for kjedelig på en måte, men følte at sniping funka bedre i det siste online? Men ingenting som slår sniping på MW2, det er gøy det!
ikke for å skryte, men har du prøvd sniping på bad company 2? sitte med en barret 1000 meter unna er ganske mye gøyere enn å sitte 100 m ifra eller quickscope.
APRILIA
X:Aprilia RS50 RØD/SVART 07 NÅ: Aprilia RS125 06 White edition
what? frostbite motoren de bruker til å kjøre spillet er jo genial, spessielt sammen med destruction 2.0
du burde prøve det. jeg har MW2, BO og BC2. BC2 er helt klart favoritten, det er helt perfekt. MW2 er gøy det, men man blir lei når man har kommet til lvl 70, som ikke tar så lang tid. + det kryr av folk som cheater, noobtubers og det er generelt lite teamplay. BO....no comment.
APRILIA
X:Aprilia RS50 RØD/SVART 07 NÅ: Aprilia RS125 06 White edition