Kjøpte den brukt for rundt ett års tid siden, nå har jeg begynt å lage den om til en streetfighter. (Har MASSE deler, orginale og andre som selges hvis noen trenger)
Skal gjøres, holder på med:
-Vasket og avfettet.
-Fikk en KTM lykt av en kompis. Den er pussa ned, sparklet hullene og begynt å spraye den svart.
-Baklykta er bearbeidet, spraylakert svart slik at det bare lyser bakover og ikke til alle kanter. (Det ble råkult)
-Elnettet skal delvis byttes ut.
-Skal sveise nytt eksosannlegg slik at eksospotta er litt høyere opp enn orginalt.
-Clutchen har røket så den må byttes ut.
-Holderne til fothvilerne er avfetta og lakka med QUICK emalje lakk med herder( Noe som funker overaskende bra!)
-Alt av klistremerker er fjernet.
-Nye håndhvilere
Og MASSSE mer.
Slik så den orginal ut:

Nye front lykta som sprayes idag:
Baklykta ble litt inpulshandling egentlig. Tar det steg for steg:
-Sprayet hele invendig.
-Pusset med sandpapir (180) Der jeg ville at det skulle lyse.
-Ettermalt med sort QUICK emalje lakk.
Skiltlyset er sprayet svart som du ser:
Noen her ute som har en Aprilia RS eller Tuono fra før 2006 som kan oppklare dette:
Hvilke ledninger skal hvor? har ikke batteri slik at jeg får skjekka.
Ledningene er slik:
-Blå
-Gul
-Gul-grønn
Er ikke gulgrønn jording? altså at den gulgrønne skal være der den blå er nå?
Noens om har peiling?
Fothviler, høyreside: Denne er lakkert med QUICK emalje lakk blandet med herder, noe som funker utrolig bra. Bremsehendelen er pusset med kromglans fra Autosol. Bremseveskeholderen er også lakkert med QUICK emaljelakk.
Nye håndhvilere, Kjøpt fra http://www.speedoptions.no. Måtte kuttes til for å passe, men en enkel jobb.
Ny girhendel fra Tunr(Tror jeg) Kjøpt fra Speedoptions. Fått en KRAFTIG ripe etter den gamle girhendelen som var litt slark i.
Har lakkert drev-dekselet dette er gjort med QUICK Spraylakk, kommer til å lakke den med QUICK emalje lakk med herder når jeg får tid.
Hvis noen har noen forslag om hva jeg kan gjøre så gjerne komenter. Vet ikke hvordan den skal se ut til slutt men blir litt på sparket.
Får bare beklage at bildene er så dårlig kvalitet, dere får skylde på Apple.

Eller den var ikke en 50cc da men.