Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Hvorfor bygge om en racing sykkel spør jeg kanskje litt frekt? ;p Syns heller du kan fundere litt på lakk eller noe annet stæsh.. Forma er jo rå som den er.. meeeen det er jo bare min mening
Men jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal si... selv liker jeg mørkeblått veldig godt. Men det er jo helt opp til deg selv og finne ut hva du liker best.
Mener at dem skal ha 27 hk før dem blir nedplombert , meeen ka søren . Det går helt fint for meg og ikke kunne leve opp til Aprilia med over 30 hest på bakhjulet .
Har igrunn lyst på one of a kind sykkel .
Dan Roger lakker det som trengs gratis siden jeg kjenner han . Men lakken må jeg betale , det er jo en selvfølge .
Strøken GPR 125 om til streetfighter? Hadde jeg aldri gjort, men smak og behag. Jeg føler at sykler som er "bygget" om til streetfighter er hardt tryna og eieren gidder ikke kjøpe eller reparere kåpene jeg. Vet ikke helt, er jo ofte slik da. Tryna sykler blir om til streetfightere.
Har en del bilder på pc`n av uorginal lakk på GPR. Du kan nå se på de og se om du klarer å hente noe inspirasjon.
(riktig nok orginal lakk men...)
“Id rather see my sister in a whorehouse than my brother on a Jap bike”
Fant faktisk velteklosser som jeg tror kanskje vil passe . Det var liksom noe med festene . Man tar festet til velteklossen inn i mellom gjengene og kåpa , så skrur man kåpeskruen fast . Tok du an ?