Vi fekk han på pickupp planen betalte og kjørte him!
Me komm heim å eg kjørte litt å alt synes å virke veldi fint.. Det var når eg skulle sette dykkelen inn for kvelen at sikringa røyk.. bare to timer etter vi komm hjem! ikkje store problemet vi fikk i ny sikring å fikk han i hus. Dagen etter kjørte eg litt til, å det samma skjedde igjen å vi fikk i ein ny sikring å eg kosta meg med kjøringa, pluseligt så forsvant alt som hetter instrumenter... sikringa røyk igjen.. så eg fikk trilla den i gang å kjørt den heim. Så oppdaga eg at det var kortslutning i bensinmåleren. kobla den ut å fikk i enda en sikring! Sikringa røyk ikkje på ei god stund. men så komm det igjen sikringa røyk et par ganger til å då sa eg dette til han eg kjøpte han av å han sa ikkje det stora... men så ikkje lenge itte så begynte det å komme stygge lyder frå girkassa... å eg undersøkte litt her på forumet, verldi bra forum
Sa dette til han der fyren og, men han er bare HEILT IDIOT! han sa til meg at han hadde skifta olje å alt var bare fint med motoren. så når vi kjøpte den trudde vi jo han! men det viser seg at han ikkje heilt var til å stole på.. for den motoren som står i sykkelen er bare gått 4500 å er orginal! så er det ikkje litt tilig at den beyner å kødde?
Kva bør eg gjer? Få han til å ver med å betale servise eller bare levere sykkelen tilbake?
Har nesen ikkje kjørt med han.
Takk for hjelpen på forhond