Med moped er det vel ikkje rare strekninga folk gidder å kjøre? kjem vel litt annpå kor fort dei går, men det er jo ganske risikabelt å putre i 80-90 km/t i 5-6 timer på ein moped med tanke på politi, ikkje veit eg, glad eg ikkje kjører moped

Men Bergensområdet er eg med så lenge det passer seg med jobben(gjekk fra ingen sommarjobb til 1 no og muligens enda en..) så om dette treffet blir gjennomført tidelig i ferien(er vel ofte då folk er heime? med tanke på ferieturer osv.?) er eg med! Var ein her som var enig med Førde, er ikkje mykje politi her om noen lurer, for dei som ikkje veit kor dette er så kan jo eg ta to ord om det, kanskje fleire vekker interesse for å reise hit?
Førde er "hovedstaden" i sogn, ligger 35-45 min fra Florø, 10 minutt fra Naustdal, litt over 1 time fra Sogndal, ca 3 timer fra Bergen, ca 3 timer fra Ålesund. Så på denne måten er det jo kanskje ein del personer som kanskje bur litt nærmare Førde enn dei trur? Det er meg og en anna(Snooze) som bur i Førde og kjører RS125 og ca 30 minutt herfra som kjører 06 mod RS125 også. Veit og om to andre som også tar lappen i år og skal kjøre RS. Så vi er eit par stykker vertfal.
Det er også noen veier det er mulig å kjøre, som den rundturen eg nemnte i min forrige post(men det er jo ein tur på ca 200km, så er kanskje uaktuelt for dei som har reist langt allerede?) Det finst jo også andre plasser det går ann å kjøre og gjerne parkere og ta seg ein kaffi/is/Cola eller ka man ønsker og nyte utsikta, bli kjent, sikle på kvarandres sykler og slikt. Kjenner jo også eit par andre og som kjører 125cc(ikkje Aprilia) så dei er vel utelukka siden dette er eit forumtreff for Aprilia.
Vekkes interessen for Førde kan eg hjelpe til å tenke ut ein plan for korleis dette skal foregå, eventuelt turer, rasteplasser osv. Om interessen for overnatting er der ligger det Campingplass sentralt i Førde der hyttene ikkje er skavdyre. Telt kan jo også være ein utfordring