Shot at 1969-12-31
Til NSR- Elskere
Til NSR- Elskere
Hei du
Shot at 1969-12-31
Shot at 1969-12-31
:: aprilia Rs 125 '93 Extrema, painted black Edition ::
: Polini , Rave 1 , 34 Dell'orto , fp anlegg , carbon reeds :
øøøøø
: Polini , Rave 1 , 34 Dell'orto , fp anlegg , carbon reeds :
øøøøø
- Motorduden
- Gold
- Sted: Larvik
- Motorduden
- Gold
- Sted: Larvik
Ikke jeg heller. Husker jeg for maange år siden (7år+) så en annonse i bladet Motorbørsen, der det stod i beskrivelsen til en Aprilia RS:
"NSR killer!". Da var jeg solgt.
"NSR killer!". Da var jeg solgt.
Husaberg FS650!
Toita Celica GT4
Sierræva 92'
X: Aprilia RS125 Rossi Replica 1999'
X: Aixam Mega 400ccm mopedbil 2000'
X: Yamaha Aerox 2002'
X: FP Aprilia RS125 2000'
Toita Celica GT4
Sierræva 92'
X: Aprilia RS125 Rossi Replica 1999'
X: Aixam Mega 400ccm mopedbil 2000'
X: Yamaha Aerox 2002'
X: FP Aprilia RS125 2000'
Tror jeg begynte å se på lett mc allerede i 7.klasse, da var det rs fra den stund
Så litt på mito men fant fort ut at det ikke var noe for meg + jeg hadde ikke penger til det
Er egentlig veldig glad for jeg at jeg kjøpte rs og, for ellers hadde jeg aldri funnet detta forumet
Så litt på mito men fant fort ut at det ikke var noe for meg + jeg hadde ikke penger til det
Er egentlig veldig glad for jeg at jeg kjøpte rs og, for ellers hadde jeg aldri funnet detta forumet
Nå
Yamaha Dt 125 X 2006
Full Gianelli + turtall sperre tatt
x:
Aprilia Rs 125 01 Nero Diablo
Rave 1
Fp svane
Yamaha Dt 125 X 2006
Full Gianelli + turtall sperre tatt
x:
Aprilia Rs 125 01 Nero Diablo
Rave 1
Fp svane
Har også opplevd å kjøre i grøfta med nsr
Men dette var kun min feil. Jeg hadde aaaalt for stor fart, og torde ikke legge meg skikkelig ned. (1- uker etter oppkjøring=p)
Kjører man i høy hastighet gjennom svingene, er den kjent for å begynne å vingle. Men hvis du forankrer deg godt rundt tanken, legger deg ned i riktig stilling, og holder godt i styret, er det utrolig hvor fort du kan kjøre gjennom svingene. Det er rett og slett bare å bruke riktig teknikk. Jeg kjører idiot hver dag, og har ikke krasja på snart 2 sesonger

Men dette var kun min feil. Jeg hadde aaaalt for stor fart, og torde ikke legge meg skikkelig ned. (1- uker etter oppkjøring=p)
Kjører man i høy hastighet gjennom svingene, er den kjent for å begynne å vingle. Men hvis du forankrer deg godt rundt tanken, legger deg ned i riktig stilling, og holder godt i styret, er det utrolig hvor fort du kan kjøre gjennom svingene. Det er rett og slett bare å bruke riktig teknikk. Jeg kjører idiot hver dag, og har ikke krasja på snart 2 sesonger
Nå: BMW E39 528 og Aprilia RS 125
Tidligere: Honda NSR 125, Yamaha DT, Suzuki RMX, Honda Accord
Tidligere: Honda NSR 125, Yamaha DT, Suzuki RMX, Honda Accord
Gå tilbake til «Filmer og bilder»