Håper på fine og nyttige svar!
Hvordan få av Tankpad?
Hvordan få av Tankpad?
Hei, jeg lurer da på hvordan jeg skal få av en tankpad uten at lakken faller av..
Re: Hvordan få av Tankpad?
jeg tok bare hårføner og gjorde den varm og dro den av, og tok skurekrem og vasket restene av limet
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Ville nok gjort som Pettroh jeg.
Limrestene anbefaler jeg å vaske bort med sitrusrens, fåes kjøpt på BilXtra og Biltema. Bare spør de etter sitrusrens/noe som renser limrester og lignende.
Label off heter den.
Funker UTROLIG bra!
Limrestene anbefaler jeg å vaske bort med sitrusrens, fåes kjøpt på BilXtra og Biltema. Bare spør de etter sitrusrens/noe som renser limrester og lignende.
Label off heter den.
Funker UTROLIG bra!Her skal det stå noe fornuftig.
jepp, jeg brukte som sakt skurekrem, laget ingen merker på tanken
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Volvo 740 2,3 GL 1990
Volvo 740 2,3 GL 1990
Takk
Må jo ha av biltema tankpaden hvis jeg skal kjøpe din vettu Anton 
- ghostrider
- Silver
- Sted: Sandefjord
Jeg brukte bare en hårføner og varma den opp og dro av litt og litt. og dro hele greia av