plomber i aprilia sx 50 2008 modell
plomber i aprilia sx 50 2008 modell
hvor sitter plombene i denne sykkelen? tegninger eller bilder som beskriver dette? hvordan går den uten?
Re: plomber i aprilia sx 50 2008 modell
Det er plombe i syll, luftfilter, cdi.
Vist du tar plomba i syll"n så vil den gå sjukt mykje beidre ein org.
cdi og luftfilter gjør ikkje så masse med sykkelen, uten at du tar plomba i syll"n
Tar du plomba i syll"n så vil det bli godt toppdrag og meir fart. ( men då har du 0 i bunndrag)
Vist du tar plomba i syll"n så vil den gå sjukt mykje beidre ein org.
cdi og luftfilter gjør ikkje så masse med sykkelen, uten at du tar plomba i syll"n
Aprilia RS 125 BLACK FP 07
34mm gasser (Flat Slide), 34mm innsug (V-Force 3) , jolly moto CORSA, powerfilter K"N APRILIA, R-cdi, rave 1, ITALKIT 140cc
34mm gasser (Flat Slide), 34mm innsug (V-Force 3) , jolly moto CORSA, powerfilter K"N APRILIA, R-cdi, rave 1, ITALKIT 140cc
hvordan tar jeg den ut? forslag til trimming og dyse?
Det er jo plombering i luftfilter og eksosanlegget også da.
Vil anbefal å bytte til powerfilter og effektanlegg, så har du alle original delene, hvis du må på visning.
Husk å dyse opp.
Vil anbefal å bytte til powerfilter og effektanlegg, så har du alle original delene, hvis du må på visning.

Husk å dyse opp.
X:
åssen trim og dyser anbefaler dere? vil helst ha en sykkel som gir 80-90km og som drar greit!
vil ikke ha noe som bråker eller som det lyser trim av(politi)
vil ikke ha noe som bråker eller som det lyser trim av(politi)
du greier nok rundt 70-75 med powerfilter og effektanlegg. 
fjern også plombering i reeden, tror nok det var det Dantax mente med plombe i syllen.
ta en titt på http://www.speedoptions.no, de fleste anlegg som er til original sylinder skal greie den toppfarten du ville ha.
dyse er jeg ikke helt sikker på, men prøv med 10-20 større enn originalt, du må prøve deg fram.
powerfilter får du også kjøpt på speedoptions.
velg det du syntes er tøffest. anbefalt etter at du har satt på effektanlegg, er vel 5 str større.
cdi-sperra kan du kutte selv.

fjern også plombering i reeden, tror nok det var det Dantax mente med plombe i syllen.
ta en titt på http://www.speedoptions.no, de fleste anlegg som er til original sylinder skal greie den toppfarten du ville ha.

dyse er jeg ikke helt sikker på, men prøv med 10-20 større enn originalt, du må prøve deg fram.
powerfilter får du også kjøpt på speedoptions.

velg det du syntes er tøffest. anbefalt etter at du har satt på effektanlegg, er vel 5 str større.

cdi-sperra kan du kutte selv.
X:
hvor sitter denne cdi sperra? OG åssen fjerner jeg den?