Først og fremst vil jeg bare spørre. Er dette her en aprilia rx eller sx? http://www.finn.no/finn/mc/scooter/obje ... e=28200777
Jeg lurer på om er dette vært 13500,- ? Dere kan jo se i annonsen at den må leveres og fikses litt, men er det for dyrt? eller syns dere som meg at dette er evt et godt kjøp?
Om jeg evt skal kjøpe denne, vil det da være vanskelig å sette inn plomberingene? drev vet jeg ikke er så veldig vanskelig da jeg har byttet på min aprilia rs.
Kjøp av aprilia rx(sx).
Re: Kjøp av aprilia rx(sx).
den har ikke gått langt og skal jo gå rett gjennom kontrollen uten problem den der, er sx ja 
rx er med crossehjul, og sx er med sm hjul, sikkert derav s'en i sx

rx er med crossehjul, og sx er med sm hjul, sikkert derav s'en i sx
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
"Eksosanlegget som står på nå er et erstatnings anlegg som er e-merket og godkjent for veibruk ( papirer følger med ) så det bør ikke være noe problem og få den igjenom kontroll på vegvesenet." skjønner du hva selger mener med dette? kan du forklare det for meg? haha
forresten, når man skal opp å vise en sykkel. Må den gå i akkurat 45km/t for å bli godkjent? hvor ligger grensa evt
forresten, når man skal opp å vise en sykkel. Må den gå i akkurat 45km/t for å bli godkjent? hvor ligger grensa evt
altså de går som regel aldri i AKKURAT 45, når jeg plomberte gamle moppa mi gikk den lett i 50 på slettene, men fikk den gjennom.
At han har kjøpt erstatningsanlegg er et nytt anlegg han har kjøpt som er eu godkjent. Altså plombert. Bare at anlegget er fra en annen produsent. så lenge de hos biltilsynet ser at det er eu godkjent og du har papirer på det så skal det gå bra
At han har kjøpt erstatningsanlegg er et nytt anlegg han har kjøpt som er eu godkjent. Altså plombert. Bare at anlegget er fra en annen produsent. så lenge de hos biltilsynet ser at det er eu godkjent og du har papirer på det så skal det gå bra

Volvo 740 2,3 GL 1990
Volvo 740 2,3 GL 1990
det vil si at jeg kun må skifte drev på sykkelen?
ett spm som ikke er relatert til det her. Kjøpte en TMS classic, hvor speedometeret ikke funker. Fikk den for 1500,- og tenkte og fikse dette å selge den videre. Virker som det er speedometerwiret som er ødelagt. Vært innom diverse sider som speedoptions og mc-deler.no men finner ikke speedometerwire til denne scooteren. Men en kompis fortalte meg at jeg kunne bestille ett hvilket som helst speedometerwire til en hvilken som helst scooter. Er dette sant? hvordan kan jeg få tak i en slik wire?
ett spm som ikke er relatert til det her. Kjøpte en TMS classic, hvor speedometeret ikke funker. Fikk den for 1500,- og tenkte og fikse dette å selge den videre. Virker som det er speedometerwiret som er ødelagt. Vært innom diverse sider som speedoptions og mc-deler.no men finner ikke speedometerwire til denne scooteren. Men en kompis fortalte meg at jeg kunne bestille ett hvilket som helst speedometerwire til en hvilken som helst scooter. Er dette sant? hvordan kan jeg få tak i en slik wire?
er ikke sikkert du trenger å bytte drev, du får se hvor fort den går da.
det med wire får noen andre enn meg svare på
det med wire får noen andre enn meg svare på
Volvo 740 2,3 GL 1990
Volvo 740 2,3 GL 1990