ææ. kjørte på grevling akkuart
Re: ææ. kjørte på grevling akkuart
dette var med en 21 fots båt med 150 hk så nisa ble nesten sagd i to av propellen, men vi ofret en dregg og slepte den bort fra et populært fiskeområde, bandt dreggen fast i nisas og da sank den.
Ej var berre millimeter i frå å kjøre på en svær grevling seinast 4 tida i natt
scary :P Kjørte jo i 140-150, var so vidt ej rakk å reagere og styre unna xD

Aprilia RS 125 06 Black Edition!
- Aprilia FP Svanehals, Rave1 Eksosventil, CDI sperra tatt, Polini 154cc, Vforce-3, 34mm flatslide og Powerfilter!
med tanke på grevlinger rever katter og rådyr, huff mye skummelt der ute.
har selv snitta baken på et rådyr med moped, bare hoppa rett ut i veien forran meg, hørte kopa skrape...
har også en kamerat som kjørte over en katt, stoppa og så det ligge en katt ved siden av veien som gikk sakte. så han tok en planke og klina til den i hode. kasta den i søpla. dagen etter var han inne på verkstedet for servis, de tok en katt ut av understellet på motoren. lo godt av den.
2 katter mindrer i verden ^^
har selv snitta baken på et rådyr med moped, bare hoppa rett ut i veien forran meg, hørte kopa skrape...
har også en kamerat som kjørte over en katt, stoppa og så det ligge en katt ved siden av veien som gikk sakte. så han tok en planke og klina til den i hode. kasta den i søpla. dagen etter var han inne på verkstedet for servis, de tok en katt ut av understellet på motoren. lo godt av den.
2 katter mindrer i verden ^^
- min tråd.
BF3<3
BF3<3
Kjørte på et pinnsvin en gang. Fullt nedlegg i 130... Plutselig bare nåler over alt. Brukte vel 2dager å fjerne J....skapet ut av radiatoren
Han som lå bak meg holdt på å krasje av latter. Han så bare framhjulet skleine en god del sidelengs mens fullt av nåler plaffa langs sidene
IKKE GØY! Men btw, grævlinger er noen satans dyr som er seigliva og ILLSINT dersom de er skada. IKKE gå bort til den uten ei klubbe eller noe til å dælge veldig til døde. De biter som søren selv om de har gamle erik i hvitøye
IKKE GØY! Men btw, grævlinger er noen satans dyr som er seigliva og ILLSINT dersom de er skada. IKKE gå bort til den uten ei klubbe eller noe til å dælge veldig til døde. De biter som søren selv om de har gamle erik i hvitøye

Hahah, mange morsomme historier her ja ! Har faktiskt tatt rompa på et rådyr en gang med atv-en i en sving.. Var midt på vintern så hadde ingen sjangs te å bremse ... Den rørte litt på seg, så stakk til bonden borti gata som kom å drepte den.. Holdt meg unna jeg 
Yamaha wr125x 2013 modell!
titleist is the shitt!
titleist is the shitt!
har truffet en rev med snøscooter, i ca 120 kan tenke dere hvor mye det var ijenn av den, skjedde nå i vinter
Det var ikke et reinsdyr da? 
RS Tuono 125 (***SOLGT***)
FP-anlegg | RAVE 1 | 28mm gasser | 120 dyse | Pipercross panelfilter
Måtte kjøre av veien på lørdagsnatta for å ikke treffe en grevlingfaen... Den løp ut av skauen å stoppa rett forran meg... Fikk bremsa ned en god del før jeg traff grøfta, så fikk lagt ned sykkelen nokså mykt i en måsadott i skauen
Lite skader på sykkelen heldigvis! 
Vurderer å selge sykkelen nå.. Har vært UTROLIG heldig i det siste! For en liten stund siden kjørte jeg om kapp med en 3-serie... Hadde 140 i 60-sona når purken vinka meg inn... Dagen før oppkjøring på bil! Han skjekka vognkort og førerkort, så spurte han meg hvor fort det gikk, svarte bare at det ikke gikk så fort
Han stoppa meg og han i 3-serien, så kjørte han videre etterpå, så var nok noen som hadde ringt.. 
På fredag så klarte jeg å knuse baklykta på en gammel merce.. Var ei gammal kjærring som kjørte ut av et kryss å rett ut forran meg.. bremsa som søren til bakdekket glapp å sklei ut, så ble det en endo før jeg skjønte at jeg ikke hadde sjangs til å stoppe.. Heldigvis så kom jeg skeivt opp på framhjulet så når jeg slapp opp bremsa så dro sykkelen mot grøfta, så jeg akkurat traff baklykta hennes med kneet så den knuste.. drittkjærringa bare kjørte videre! :@
Vurderer å selge sykkelen nå.. Har vært UTROLIG heldig i det siste! For en liten stund siden kjørte jeg om kapp med en 3-serie... Hadde 140 i 60-sona når purken vinka meg inn... Dagen før oppkjøring på bil! Han skjekka vognkort og førerkort, så spurte han meg hvor fort det gikk, svarte bare at det ikke gikk så fort
På fredag så klarte jeg å knuse baklykta på en gammel merce.. Var ei gammal kjærring som kjørte ut av et kryss å rett ut forran meg.. bremsa som søren til bakdekket glapp å sklei ut, så ble det en endo før jeg skjønte at jeg ikke hadde sjangs til å stoppe.. Heldigvis så kom jeg skeivt opp på framhjulet så når jeg slapp opp bremsa så dro sykkelen mot grøfta, så jeg akkurat traff baklykta hennes med kneet så den knuste.. drittkjærringa bare kjørte videre! :@
Audi 100 2.3E 1992 C4, RS4 felger/senk
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
ahh, jeg kjørte på læreren sin kanin en kveld, smalt godt, kjørte tilbake å da var det ikke tegn til noe liv..
Hadde en fin en for noen uker sida da, hadde dobbel kjøretime og i 40 fikk jeg en due rett i brystet.. Fyf.. Å det gjorde vondt ass !!
titleist is the shitt!
titleist is the shitt!

Sist redigert av lat233 den 15 mai 2012, 09:12, redigert 1 gang totalt.
titleist is the shitt!
titleist is the shitt!

Sist redigert av lat233 den 15 mai 2012, 09:11, redigert 1 gang totalt.
titleist is the shitt!
titleist is the shitt!
å gå ta banen, trippelpost!
“I take risks, not to escape life, but to stop life escaping me.”
Cagiva mito sp525
Cagiva mito sp525
Jeg kjørte i 130 km/t og traff en liten fugl med hjelmen. Det var blodspor etter den
Merket det ikke så mye egentlig
Og jeg har blitt truffet av enda en slik liten fugl i 110 km/t, da den traff jakken min. Men den var så stor og dempende, at den ikke tok skade...Håper jeg
Har også NESTEN kjørt på lemen. 2 GANGER!!
Har også NESTEN kjørt på lemen. 2 GANGER!! : viewtopic.php?f=26&t=9229
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
f*** beklager det !! den jæ** telefonen min legger det ut flere ganger
skal slutte med inlegg fra tlf trur jeg 
titleist is the shitt!
titleist is the shitt!
tar truffet måser og spurv et par ganger med mopeden, slemmer godt, men ikke akkurat vondt
Ingen reinsdyr enda?
nei, kun sotte på fadern mens han kjørete ned et reinsdyr med bil
Vær glad dere ikke har truffet en fugl i over 200km/t...

Her skal det stå noe fornuftig.
ugleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Det bildet har jeg sett før!
Ja, ligger på en eller annen facebook side.
Hadde syntes synd på føreren om han hadde fått den i hodet!
Her skal det stå noe fornuftig.
må nesten gratulere meg selv i dag, sett min første grevling i mitt liv
fy å fort den løp !
fy å fort den løp !
titleist is the shitt!
titleist is the shitt!
Værste eg har truffet var nok en humle som breddet seg utover hele visiret mitt rett før innbremsingen på rudskogen. Så ikke en dritt! Første og siste gang eg tar den svingen på curbs'ene
Like greit eg hadde teipet over speedometeret 
teipet over speedoen? WHY?
- Italybikes143
- Mekaniker
- Sted: Skien
Du teiper over speedometeret for at du ikke skal fokusere for mye på hvor fort du kjører, men heller fokusere på hvordan banen er
Haha, jeg satt bakpå faren min for 2 dager siden på vei hjem fra drangedal, så fly det to fugler ut rett foran han. Endte med at han tuppa fuglen i ræva med visere, så den dræit på jakka hans
Haha, jeg satt bakpå faren min for 2 dager siden på vei hjem fra drangedal, så fly det to fugler ut rett foran han. Endte med at han tuppa fuglen i ræva med visere, så den dræit på jakka hans
Cagiva Mito 04
Alfa romeo 156 sports wagon TS 1,8
2x Alfa romeo 156 sports wagon 2l ts
Bmw 520 e34
HSH