kjøpte først yamaha qt med en kammerat når jeg var 13 elns, ble kjedelig når kicken knakk så ble solgt får par hundre :P
ville ha ny moepd, så kjøpte en 2004 mod SFX får 1200kr(som bestefar betalte

gikk til innkjøp at helt ny yamaha dt50x med flotte prislappen på 28k. handlet meg tp86, yasuni r3, keihin 28mm pwk, malossi inner tror eprom og mye flott. div stuff til utseende og. så en fin dag var jeg og prøvde en aerox med kjekk motor i, ble forelsket så dt'n ble solgt for 24k. så solgte jeg forgasser eksos og tenning utenom på mp. tp86 motoren ligger enda her i deler :P
så ble kjøpt aerox som sagt for 15k. den hadde da hebo manston replica syl, yasuni r eksos, dellorto 21mm gasser, hebo crapiator, hebo drittreed og div...
meen ble lei av det så gikk til innkjøp av hyper racing trim(polini evo2, yasuni c21++++) som viste seg å være litt vell heftig til veien :P gikk heftig mangen kroner i dass der. så kjøpte meg helt nytt malossi oppsett(syl potte etc) gikk mangen kroner der og. kosta på den totalt rundt 15-20k....
så en torsdag morgen skulle jeg kjøre roxen til skolen, og på parkeringsplassen var det rimelig tomt.... så ja den ble stjålet. og av forsikringa får jeg "hele" 11150kr får den. greit tap ja :P
nå har jeg hatt 2 scootere og 1 girped fant jeg ut :P så måtte bli gir ped igjen, nærmere bestemt en Aprilia SX50 2010 mod.
og er så langt strålende fornøyd

acerbis led ligger på hylla her :P venter bare på nye blinklys, er så store dem originale. har og fatbar, clamps etc som snart kommer på. muligens fronten blir bytta etterhvert.
rød rimtape vært fint på?
Ja fikk bytta lagerene i bakhjulet, nytt bakdrev, ny fatbar, fatbar clamps, styrepute og malossi holker
desverre kun noen få dårlige mobil bilder

- Matta