søren! Nå har jeg da klart å tryne med sr`en. Var ikke stor fart.
Etter dette starter den såvidt og mister mer og mer draget jo høyere turtall. Noen som vet hva problemet er?
Nå starter den ikke i det hele tatt. Jeg åpnet opp luken ned til batteriet, der var det vått. Det rant også noe ut på bakken når jeg trynte (aner ikke hva).
Jeg vrir om tenningen da kommer det en bitteliten lyd fra bensinpumpen så slutter den. og den starter men dør etter 2-3 sekunder.
HJELP MEG!
Aprilia SR50 Ditech - Starter ikke
Re: Aprilia SR50 Ditech - Starter ikke
off kan ikke drive å falle sånn
bare tuller.
er det syre eller batterivann i batteriet kanskje det er dette som har kommet på bakken
den er vell luftkjølt eller ?
målt batteriet etter ulykken da ? vist det er batterisyre som er lekket ut så må du ha nytt batteri og passe på å rense godt der det er lekket ut siden det etster på metall og liknende. og ja ikke få syre på deg
er det syre eller batterivann i batteriet kanskje det er dette som har kommet på bakken
målt batteriet etter ulykken da ? vist det er batterisyre som er lekket ut så må du ha nytt batteri og passe på å rense godt der det er lekket ut siden det etster på metall og liknende. og ja ikke få syre på deg
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
Haha, hmm kanskje. Nei, den er vannkjølt 
Ja, får ta å gjøre det på tirsdag. Imorgen skal jeg jobbe og nå har jeg masse skrubbsår som gjør vondt.
Ja, får ta å gjøre det på tirsdag. Imorgen skal jeg jobbe og nå har jeg masse skrubbsår som gjør vondt.
kan vell ta meg en tur innom til uka etter eksamen jeg visst det passer 
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
min tråd:
Nå er den fiksa!
Men du kan gjerne komme og hjelpe meg med RS`en
Men du kan gjerne komme og hjelpe meg med RS`en
hva var problemet ?
min tråd:
min tråd:
hva som var galt? sleng ut et bilde av sr'n da?
Aner ikke hva som var galt
Skrudde ut batteriet, vasket for å få vekk evnt. batterisyre nedi der man har batteriet.
Sjekket strømmen på batteriet og monterte sammen igjen
Ehh, har ikke noe bilde nå og det er ikke noe jeg vil huske
Skrudde ut batteriet, vasket for å få vekk evnt. batterisyre nedi der man har batteriet.
Sjekket strømmen på batteriet og monterte sammen igjen
Ehh, har ikke noe bilde nå og det er ikke noe jeg vil huske