Huskyen: Utseende: 9/10 - Sykkelen er flott! Med svarte felger, penere skiltoppheng, handguards, rimtape og chrome svanehals styrker karakteren mye fra den originale sykkelen! Men synes bakdekket ble litt boblete, samt speilet er ikke særlig pent. Dette trekker sykkelen ned fra 10 til 9.
Bilde: 8/10 - Synes du skulle valgt et bilde der det var sollys eller fått bilde i med blitz. Ellers kunne du gjerne hatt bedre kvalitet.
Aprilian:Utseende: 9,9/10 - Sykkelen er meget flott! Ser ut til å være strøken! Elsker klarheten i svartfargen! Elsker at du har satt på 5-eikede felger på sykkelen! Definitivt en av de fineste 96-98 modellene her på forumet! Det eneste jeg kan si noe på egentlig er fargen på felgene, ved litt mer gull-farge og shine så ville du fått 10/10!

Bilde: 8/10 - Du får frem klarheten i sykkelen, men her synes jeg bildet ble veldig lyst.
Nå tok jeg en veldig kresen vurdering da, har lite å gjøre.... Vil gjerne oppfordre alle til å poste mer enn et bilde av sykkelen som skal vurderes, mye lettere å få et skikkelig bilde av standen på sykkelen! Ta for eksempel syklene over som eksempel (ikke ta det negativt), men her kunne gjerne RS'en vært helt oppskrapet og stygg på andre siden (selv om jeg tviler på den er det). Jo flere bilder, jo mer å vurdere utifra.
Nå har jeg kun et bilde av denne sykkelen da. Må være noe av det råeste av supermotarder jeg har sett. En Aprilia SXV550 i full-carbon deksler med grå løve og Marchesini felger. Perfekt er den ikke, men ikke langt ifra!

Her skal det stå noe fornuftig.