Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Det er jo ganske logisk hvorfor.. strømmen på sykkelen blir drevet av noe som kalles en "dynamo" Altså at jo mer gass du gir jo mer strøm er i omkrets.
Med en gang sykkelen er startet er det dynamoen som sørger for strøm til sykkelen Dynamoen sitter helt bake på motoren.
Edit: Eller søren, var det dynamo det het? Å, kommer ikke på det. Jo det er vel dynamo det heter? Skaper strøm.
“Id rather see my sister in a whorehouse than my brother on a Jap bike”
Vet hvem han er... han som kjøpte gamle kåpene mine... men Ducos sa at min var sprekere enn hannes sykkel da... når han prøvde den... men men. I dont care... er moped alt sammens...
Men er det noe som kan gjøres for å få det til? slik at lysene går på bateriet og ikke på dynamoen liksom? Noe som er "lettvindt" så jeg slipper å skru istykker HEILE sykkelen for at det KANSJE funker....
(btw. alle innleggene mine e sikkert 1000 skrivefeil i, skylles av min dystleksi. [Lese å skrive-vansker for de som ikke vet hva det er])
[x] Aprilia Rs50 05mod, Svart Fulltrimm
BMW 520i/525i lr MB 190E 2,3l-16v
så enkelt som å stille på justeringsskruen på cluchhendelen. Er den slakk så skrur du den utover. husk å flytte etter "mutteren" som låser skruen i den ønskede posisjon.
Nå: BMW E39 528 og Aprilia RS 125 Tidligere: Honda NSR 125, Yamaha DT, Suzuki RMX, Honda Accord
Byttet jo nettopp til kundo trimcluch da:O men har bestilt ny no;D men tror problemet er at den har lekt gearolje. men skal fikse det iløp av uken;D (satser på det.)