Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Hei, tenkte vi kunne ha en tråd der vi sier hva din neste sykkel sannsynligvis/kankje blir Ligg merke til, ikkje bare den sykkelen du VIL ha, den bør også vere realistisk for deg Du kan oppdatere/skrive nytt innleg ettersom du ombestemmer deg
Blir nok ein ktm 300 eller 530 til mellomtung, ikkje noke racing vertfall :P
Only one thing sweeter than the sound of a two stroke, and that's the sound of a two stroke passing a four stroke. Once you go braaaap! You never go back!
Yeah... Det som er problemet! Har lyst på begge! I og med at jeg får med supermotardfelger og crossfelger på YZ450F'en. Mens SXV550'en er det mer "sjel" i, samt den går bedre og kan registreres.
nå er jeg akkuratt i utbytte fasen hvor jeg skal gå over fra lett sykkel til mellomtung, valget av neste sykkel er veldig usikket siden det er greit å få prøvd flere forskjellige sykler osv for å finne ut hva man liker, men tviler på at det blir r-sykkel lei av den fremover lente sittestillingen så har jeg lyst til å teste ut en sm så mulig en aprilia sxv 550 hadde vært noe
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald! F*en dette ble jo døds fett!