Hei, har lenge tenkt og kjøpe meg et go pro kamera til hverdagsbruk med tanke på sikkerheten innenfor mc. fikk ideen gjennom blant annet denne videoen her.
http://www.youtube.com/watch?v=5xZtetIzIW4
Har noen spørsmål angående dette go pro kameraet. Er i USA for øyeblikket og tenker det er billigere her men fant kun go pro helmet? Er dette samme som motorsport bare andre fester? Går det fint og bruke? (selfølgelig funker det men er det bra festemuligheter til mc..)
Håper på svar:D
Go pro Hd, Helmet, Motorsport?
Go pro Hd, Helmet, Motorsport?
- -Rave 2, kutta cdi, fp snorkel og piperx inlegsfilter, fp svane og 16-40 dreving.
-Honda px-r 50
x-Starway dritt scooter..
-Honda px-r 50
Re: Go pro Hd, Helmet, Motorsport?
jeg kjører ski aktivt, og driver mye med aktivitet.
det jeg gjode var siden begge pakkene var det hjelm fester og siden suge koppen til motorsport-pakken var dyrere så kjøpte jeg motorsport pakken og hjelm stroppen itilleg siden den er veldig praktisk
ja go pro helmet og motorsport er samme kamraet, dette er noe jeg kan anbefale sikkelig!! noe av det beste jeg har vert borti
det jeg gjode var siden begge pakkene var det hjelm fester og siden suge koppen til motorsport-pakken var dyrere så kjøpte jeg motorsport pakken og hjelm stroppen itilleg siden den er veldig praktisk

ja go pro helmet og motorsport er samme kamraet, dette er noe jeg kan anbefale sikkelig!! noe av det beste jeg har vert borti

min RS 125 viewtopic.php?f=26&t=8305 TIL SALGS!!!!
min SR 50 Ditech viewtopic.php?f=26&t=9800 TIL SALGS!!!!
(x)min RS 50 viewtopic.php?f=26&t=9483
min SR 50 Ditech viewtopic.php?f=26&t=9800 TIL SALGS!!!!
(x)min RS 50 viewtopic.php?f=26&t=9483
- NoName
- Wannabe admin
- Sted: Sotra, Bergen, Hordaland
- Kontakt:
Det var smart! Det der med at visst det skulle skje henne noe så har vi det på film 

Aprilia rs 125
Yamaha tzr 125
Tidligere sykler:
Kawasaki kx 65
Honda cr 85
Yamaha tzr 125
Tidligere sykler:
Kawasaki kx 65
Honda cr 85
Motorsport er det som er best egnet til å feste på sykkkelen. I tilleg burde du kjøpe chest mount, funker overalt!
Jeg synes du burde gå for motorsport. Da har du i grunnen hovedpakken du trenger til motorsykkelkjøring og andre aktiviteter.
Dette er det beste "onboard" kameraet du får etter min mening. Ypperlig kvalitet, god service, bra laget, vanntett og støtsikkert osv. Anbefales på det høyeste!
Dette er det beste "onboard" kameraet du får etter min mening. Ypperlig kvalitet, god service, bra laget, vanntett og støtsikkert osv. Anbefales på det høyeste!
Her skal det stå noe fornuftig.
problemet er at de ikke har motorsport til salgs i butikker her-.-
her er butikken jeg skal kjøpe på http://www.bestbuy.com/site/Camcorders/ ... cat0403004
kan kjøpe sugekopp som ekstrautstyr for 29 dollar. har jeg då samme festeutstyr som motorsport?
her er butikken jeg skal kjøpe på http://www.bestbuy.com/site/Camcorders/ ... cat0403004
kan kjøpe sugekopp som ekstrautstyr for 29 dollar. har jeg då samme festeutstyr som motorsport?
- -Rave 2, kutta cdi, fp snorkel og piperx inlegsfilter, fp svane og 16-40 dreving.
-Honda px-r 50
-Honda px-r 50