Historien
11.Juli.2011
Kjøpte meg en RS125 2003 Modell
Gått ca 19300km.
Ifølge selger var girkassa skjært/ødelagt. Jeg var overbevist om at dette kom ikke til å være noe stort problem.. Men da motoren ble tatt ut av sykkelen og skrudd opp, så kan du si at der var 50% av tannhjula knust :P
Fikk den relativt billig!
Oppdateringer vil komme jevnlig ettersom prosjektet fortsetter
Liste over ting som kanskje kan ordnes i løpet av en tid:
(Gjort - Ikke gjort - Har, men ikke montert - Bestilt)
Gjort
/ Rave 2 (Få den i orden, mangler noen deler)
/ Bakbremsebryter
/ Nye hansker, har bare noe vinterhansker
/ GoPro HD Motorsport Kamera
/ Dekkpenn
/ Bremseklosser
/ Tankpad
Ikke Gjort
/ Xenon kit 55w 6000k
/ Sote Vindskjermen eller kjøpe ny (ripete å fæl)
Noen bilder av kjerra
Edit nr 2: 12.Juli 2011
Liten oppdatering
Miniupdate:)
Nye bilder 8.August 2011
Update 11.August 2011
Har demontert ganske mye av sykkelen, og vært uten den i over en uke nå. Det som hadde skjedd var som følger at eksospakningen ved sylinderen var brent/svidd hull i, så det var falsk luft ut der. Og pakningen mellom svana og lyddemperen var smeltet, så bestilte nye pakninger der. Pluss dyser til forgasseren for å prøve å bli kvitt mest mulig av fjuskingen. Noe jeg tror vi har fått til nå!
Kjøpte ny tankpad av Berg25 her på forumet, så takk for den

Kameraten min Alex191295 har fått lappen idag! Så idag har vi egentlig kjørt hele dagen, og det var helt nydelig vær. 25 grader
Vi ventet litt for lenge med å dra og ta bilder da men, så noen av bildene ble litt mørke. Men det får gå. Prøve å ta noen bedre litt seinere i sommer
om du vil ha bildene i større oppløsning kan du gå inn her: http://www.flickr.com/photos/magnusbent ... 206523202/
Jeg biter ikke, om du kommenterer!

Liker egentlig ikke den regnbuefarga rs'n.. Men synst du skal tenke på ytelse og standen på den generelt, den ser sykt strøken ut og da