rmx trimsylinder?
rmx trimsylinder?
hey, noen som har noen tips til en billig og hissig trimsylinder til suzuki rmx?
Re: rmx trimsylinder?
valget står mellom airsal t6 og hebo racing sylinderen, noen som har erfaring med noen av disse?
Kjøp Hebo Patanegra ! Med riktig forgasser , Bedre tenning og Mk underbody kit, blir dette SYYYKT !
vet forresten ikke prisen på denne. Men tror de har den på So
vet forresten ikke prisen på denne. Men tror de har den på So
Stig-Andre Urke
aprilia RS125 2005
RAVE 2, Fp potte, Powerfilter, Tatt cdi
Peugeot speedfight 2 - Rasskjørt ! - SELGES !
aprilia RS125 2005
RAVE 2, Fp potte, Powerfilter, Tatt cdi
Peugeot speedfight 2 - Rasskjørt ! - SELGES !
får ikke patanegra til rmx, finner hvertfall ikke på SO, mc-deler og crash :P
Smell i am6 motor 
haha, har ikke lyst å bruke så mye penger på den egentlig :P skal kjøpe t6 tror jeg.
: viewtopic.php?f=26&t=9229
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
jeg kjøpte airsal t6 :P den fikk jeg bra bunndrag av, og det var det jeg egentlig var ute etter
jeg har yasuni cross, 21mm og powerfilter. har ikke spesielt god toppfart men det holder :P jeg kjøpte karbon reed blader og men monterte det ikke.
takk for svar lennart
jeg har yasuni cross, 21mm og powerfilter. har ikke spesielt god toppfart men det holder :P jeg kjøpte karbon reed blader og men monterte det ikke.takk for svar lennart
Been there, done that! 
Hva klarer du på topp da?
Med 14:48 drev da eller? ;D
Hva klarer du på topp da?
Med 14:48 drev da eller? ;D : viewtopic.php?f=26&t=9229
toppfarta ligger vel på rundt 90 :P er ikke helt sikker på drevinga