Frostvæske lekasje
Frostvæske lekasje
Aprilia rs 125 05 mod
Ærråv
Ærråv
-
Lartreig
Det som antageligvis har skjedd da er at det er luftbobler i systemet, så det er tomrom inni der isteden for bare kjøleveske, er nok det som gjør det.
Det er en lufteskrue der, husker ikke hvor akkurat nå er lenge siden jeg gjorde det. Følg slangene til kjøleveska så skal det sitte en skrue der et sted, skru ut denne til det "spruter" kjøleveske, da har du fått ut all lufta.
Kan være lurt og la motoren gå en stund så termostaten åpner seg, bare pass på temperaturen og at det er nok kjøleveske.
Det er en lufteskrue der, husker ikke hvor akkurat nå er lenge siden jeg gjorde det. Følg slangene til kjøleveska så skal det sitte en skrue der et sted, skru ut denne til det "spruter" kjøleveske, da har du fått ut all lufta.
Kan være lurt og la motoren gå en stund så termostaten åpner seg, bare pass på temperaturen og at det er nok kjøleveske.
[X Sykkel] 2004 Aprilia RS 125
Åja! hehe.. kom på at jeg fikk akuratt samme problemet selv :p Luft systemet som Mats sier, deretter fyller på kjølevæske til det tømmer seg litt og fyll på til det slutter å tømme seg.
Sist redigert av Alecken den 05 jul 2007, 19:04, redigert 1 gang totalt.
Tidligere admin/moderator
-
Lartreig
-
morten_kjar
- Småproff
- Sted: Tønsberg