Så et annet spørsmål til dere trimmeguruer; Han jeg kjøpte sykkelen av sa han ikke visste hva som var gjort med sykkelen,men at den nok var trimmet. Han hadde hatt den i 170 på fjerde giret
eksosventil
eksosventil
Har nettopp kjøpt en rs 125 1999 mod hvor eksosventilen er fjerna. Vil ha sykkelen tilbake til original stand. Kan jeg bruke et ventilblad fra en rave 1? Ser de selger dsse løse for 250 på e-bay, men passer de på det originale lokket? Ser ut som om "pinnen" er noe lengre. Kan man eventuelt kapppe den, og hvor langt inn skal da ventilbladet da stå?
Så et annet spørsmål til dere trimmeguruer; Han jeg kjøpte sykkelen av sa han ikke visste hva som var gjort med sykkelen,men at den nok var trimmet. Han hadde hatt den i 170 på fjerde giret
. Jeg har ikke testet toppfarta da jeg ikke har lappen, men kan ikke finne noe særlig trim på den så jeg synes det virker noe rart. Det står original forgasser på og original 15hk potte som ikke er tuklet med så vidt jeg kan se. Det står powerfilter på, eksosventilen er som sagt kappa, muligens større dyse og det er kanskje gjort noe med innsuget. Men er dette nok til at den skal gå såpass godt? Håper noen gidder å forklare litt rundt dette da jeg er helt fersk. Er det noen som har en ekstra original eksosventil kjøper jeg den gjerne 
- pepsimaxguy
- Gold
- Sted: Bergen/Åsane
Re: eksosventil
Velkommen til forumet 
ikke begynn med noe jallamekk. med tanke på at den kan knekke og fucke opp sylinderen din!
170 i fjerde giret, for meg så høres dette usannsynlig ut! Tror han sa det for og lokke det til og kjøpe!
ikke begynn med noe jallamekk. med tanke på at den kan knekke og fucke opp sylinderen din!
170 i fjerde giret, for meg så høres dette usannsynlig ut! Tror han sa det for og lokke det til og kjøpe!
Derbi Senda x-race. Solgt.
Aprilia Rs 125. Solgt.
The Only B Word You Should Call A Girl Is Beautiful. Bitches Love To Be Called Beautiful.
Aprilia Rs 125. Solgt.
The Only B Word You Should Call A Girl Is Beautiful. Bitches Love To Be Called Beautiful.